اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دشمن نهاد های انقلابی را مورد هدف قرار داده است/بصیرت و ولایت مداری کلید نجات از فتنه ها است

دشمن نهاد های انقلابی را مورد هدف قرار داده است/بصیرت و ولایت مداری کلید نجات از فتنه ها است
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز باید هوشیار باشیم و این بصیرت و ولایت مداری است که ما را فتنه ها نجات می دهد، گفت: دشمن ولایت فقیه، انقلاب سلامی و نهاد های انقلابی از جمله سپاه و بسیج را مورد هدف قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرزنجان،سردار کرمی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زنجان ، با بیان اینکه عمدتاً رسالت سپاه و بسیج در پاسداری از انقلاب اسلامی در شرایط حساس است، اظهار کرد: یکی از دستاوردها مهم انقلاب اسلامی سپاه و بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در طول چهار دهه خوب درخشیده است، ابراز کرد:حضرت امام(ره) با تدابیر مهم و تاریخی در تشکیل سپاه و بسیج انقلاب را بیمه کردند و معادلات استکبار مخصوصا آمریکا و اسرائیل را بهم زده است.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج یعنی مردم  و بسیج مظهر مردم سالاری دینی است، عنوان کرد:حضرت امام(ره) تدبیر کردند مردم در همه مسائل کشور مشارکت داشته باشند و بسیج متعلق به ملت و کشور بوده و در طول این مدت نقش مهمی ایفا کرده است.

,

سردار کرمی با بیان اینکه دشمانان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب فتنه هایی را نقاط مختلف کشور راه اندازی کردند که با حضور مردم و رهبری امام(ره) همه فتنه ها خاموش شد، افزود: دشمانان انقلاب اسلامی برای از بین بردن نظام نو پای انقلاب اسلامی با پشتیبانی غرب و شرق و جنگ علیه ایران را راه اندازی کردند که اگر رهنمودهای امام (ره) و ولایت پذیری مردم نبود قطعا محکوم به شکست بودیم.

,

وی با اشاره به اینکه مردم در قالب نهاد بسیج خوش درخشیدند و این مدال افتخار همیشگی است که بر سینه ملت ایران و بسیجیان زده شده است، تصریح کرد: به برکت بسیج مردمی از این صحنه سر افراز بیرون امده ایم و به برکت مقاومت و مجاهدت ها بود که بیداری اسلامی شکل گرفت.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مرکز فرماندهی همه فتنه ها در آمریکا بود،ادامه داد:آمریکا تلاش می کرد با فتنه و جنگ این نظام را ساقط کند و دیدند این انقلاب مرزها را درنوردیده و در قلب همه مسلمانان جا چرفته است.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان برای جلوگیری از نفوذ انقلاب فتنه های مختلفی را راه اندازی کردند، اضافه کرد: امروزه به برکت بسیج و مقاومت بسیج جهانی در سوریه،عراق ،غزه، لبنان و یمن شکل گرفته که همه معادلات دشمانان را بهم زده است.

,

وی با بیان اینکه سر منشاء همه جنایت ها و خونریزی ها امریکا و صهیونیست ها هستند که دم از حقوق بشر می زنند، تاکید کرد: در فتنه و اغتشاشات اخیر طراحی و تهیه سناریو مرکز فرماندهی آمریکا و اسرائیل بود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از کشور های منطقه با مدیریت منافقین برای نا امن کردن و ضربه زدن به جمهوری اسلامی وارد صحنه شدند، خاطرنشان ساخت: آتش زدن بانک ها، اماکن دولتی و شخصی،مساجد خانه عالم، قرآن، حسینه و پرچم کشور کار دشمن است.

,

سردار کرمی با بیان اینکه امروز باید هوشیار باشیم و این بصیرت و ولایت مداری است که ما را فتنه ها نجات می دهد، گفت: دشمن ولایت فقیه، انقلاب سلامی و نهاد های انقلابی از جمله سپاه و بسیج را مورد هدف قرار داده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه