اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر مطرح کرد:

ضرورت اجرای پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی مابین حوزه و دانشگاه

ضرورت اجرای پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی مابین حوزه و دانشگاه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت اجرای پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی و میدانی مابین مراکز حوزوی و دانشگاهی تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر صبح امروز در جمع مدیران مراکز حوزوی و دانشگاهی اهر گفت: باید از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی دانشگاهی در جهت راه‌اندازی کمیته تحقیق و پژوهش با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه و همراهی و همکاری طلاب و دانشجویان در جهت شناسایی قابلیت‌ها، آسیب‌ها و موانع و اشتراکات استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد دانشگاهی منطقه ارسباران به جهت تعدد رشته در حوزه علوم انسانی و بهره‌مندی از اساتید برجسته با مرتبه علمی بالاتر و بیش از چهار هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرصت مناسبی است که از این قابلیت‌ها در قالب پایان‌نامه و رساله رشته‌های مرتبط برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در بحث وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

,

این مقام مسئول تأکید کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آمادگی دارد از این پتانسیل برای تحقق این امر استفاده نمایند.

,

دکتر نادر اسدی اظهار امیدواری کرد با بهره‌مندی و استفاده از آراء و نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در این زمینه بتوانیم گام‌های عملی در بحث دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی برداریم تا این شهرستان به‌عنوان پیشگام در این حوزه بتواند برای سایر شهرستان‌ها الگو باشد.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از آمادگی این دانشگاه برای راه‌اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در محل این واحد دانشگاهی خبر داد. در ادامه این جلسه روسای دانشکده کشاورزی، آموزشکده فنی و حرفه‌ای، دانشگاه پیام نور و مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران پیشنهاد‌ها و نظرات خود را ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه