اخبار داغ

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود:

از اول اسفند ماه سوخت مایع به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک ارائه نمی شود

از اول اسفند ماه سوخت مایع به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک ارائه نمی شود
مهندس مجید احمدی گفت: با توجه به مصوبات جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر شده تمام مالکان و صاحبان ادوات و ماشین های کشاورزی بدون پلاک حداکثر تا اول اسفند ماه امسال نسبت به انجام پلاک گذاری اقدام کنند و از اول اسفند ماه سالجاری هیچگونه سوخت مایع به ماشین کشاورزی فاقد پلاک ارائه نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیک هشترود، مجید احمدی مدیر جهادکشاورزی هشترود صبح امروز در جلسه هماهنگی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، ضمن اظهار این مطلب افزود: با توجه به مصوبات جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر شده تمام مالکان و صاحبان ادوات و ماشین های کشاورزی بدون پلاک حداکثر تا اول اسفند ماه امسال نسبت به انجام پلاک گذاری اقدام کنند و از اول اسفند ماه سالجاری هیچگونه سوخت مایع به ماشین کشاورزی فاقد پلاک ارائه نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 
وی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۸۸۱ دستگاه تراکتور و ۷۳ دستگاه کمباین غلات در مزارع کشاورزی و باغ های شهرستان هشترود مورد استفاده قرار می گیرند که از این میزان یکهزار و ۸۵۰ دستگاه تراکتور دارای پلاک می باشند.

,
,

 
احمدی اظهار کرد: در این مرحله از پلاک گذاری ادوات کشاورزی ۴۵۰ دستگاه تراکتور با سن زیر ۲۵ سال مشمول شماره گذاری خواهند بود.

,
,

 
مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از کلیه دارندگان ماشین آلات کشاورزی که فاقد پلاک می باشند درخواست نمود در اسرع وقت و حداکثر تا پایان بهمن ماه سالجاری جهت دریافت پلاک و شناسنامه دار نمودن ماشین آلات کشاورزی خود اقدام کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه