اخبار داغ

استخر شنای شهر سی سخت به هیات نجات غریق شهرستان دنا واگذار شد

استخر شنای شهر سی سخت به هیات نجات غریق شهرستان دنا واگذار شد
تنها استخر شنای شهر سی سخت که مدتی با تعطیلی روبرو بود با پیگیری های صورت گرفته و حضور فرماندار دنا به هیئت نجات غریق شهرستان دنا واگذار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیر دنا؛ تنها استخر شنای مرکز شهرستان دنا که مدتی به دلیل مشکلات مدیریتی تعطیل بود با مراجعات مکرر ورزش دوستان و هیات های نجات غریق باعث بروز نگرانی های شده بود که با حضور فرماندار دنا ، گودرزی رئیس ادراه ورزش و جوانان شهرستان، مسئولان شرکت گاز، کارشناسان فرمانداری و اعضای نجات غریق  مشکلات این مجموعه بررسی گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,


عباس بهشتی رو در حاشیه بازدید صبح امروز از این استخر گفت: ورزش یکی از ارکان مهم سلامت و دارای کارکردهای اجتماعی در هر جامعه ای است که اگر بهره گیری مناسبی از ظرفیت های آن شود، می توان به اهداف بالایی در سلامت جامعه دست پیدا کرد.

,
,

وی ادامه داد: شناخت ضعف ها و در کنار آن برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت های ورزشی و توجه به مسائل جوانان در ورزش باید با جدیت، دلسوزی و توجه بیشتری دنبال شود.

,


فرماندار دنا به تعطیلی برخی از اماکن ورزشی در مرکز شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به مشکلات مجموعه ورزشی شهر سی سخت از جمله تعطیلی و قطعی گاز استخر شنای این شهر که از نیازهای اساسی جهت پر کردن اوقات فراغت اهالی بوده مقرر گردید که استخر شنا برای استفاده عموم به هیات نجات غریق شهرستان واگذار گردد و فعالیت رسمی خود را آغاز کند.

,
,


بهشتی رو اظهار کرد: با توجه به مشکلات قطعی گاز این مجموعه ورزشی با ارائه راهکار و هماهنگی مجموعه مدیریت گاز دنا، اشتراک گاز این مجموعه وصل گردید و انتظار می رود همشهریان  با استقبال خود از این مجموعه  ورزشی، زمینه حمایت از بخش خصوصی را فراهم سازند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه