اخبار داغ

عضو شورای شهر ملکان:

کارکنان شهرداری باید پای کار حل مشکلات مردم باشند

کارکنان شهرداری باید پای کار حل مشکلات مردم باشند
عضو شورای شهر ملکان گفت : برخی کارکنان شهرداری ملکان نیز بایستی پای کار بوده و مردم را برای حل مشکلات یاری کنند نه اینکه موجب نارضایتی و آزرده خاطر شدن مردم عزیز شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  حامد دودمانی در گفتگو با  دیار ملکان،با انتقاد از عدم رسیدگی و توجه به رفع پاره ای از مشکلات شهر ملکان توسط کارکنان شهرداری افزود : همانطوریکه پیامبر اکرم(ص) می فرمایند” من قضی لمومن حاجه قضی الله له حوائج کثیره” پس تا می توانیم هرکاری برای هر کس انجام دهیم و منتظر شرح و وظایف و آئین نامه نباشیم و با توجه به شرایط فعلی و بحرانی مردم شهر،  مسئولین باید با انسجام و تعامل در جهت برطرف کردن مشکلات شهری و مردم همت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان,

عضو شورای شهر ملکان افزود : کارکنان شهرداری ملکان نیز بایستی پای کار بوده و مردم را برای حل مشکلات یاری کنند نه اینکه موجب نارضایتی و آزرده خاطر شدن مردم عزیز شوند.

,

وی در ادامه از تعریض خیابان تازه قلعه به طول ۳۰متر از ابتدای گورستان آببره تا مابین پل تازه قلعه(کانال ملکان) با توافق باغداران محترم این منطقه خبر داد و افزود : انشاالله تا پایان امسال کارهای اجرایی جهت تعریض خیابان توسط شهرداری انجام خواهد شد.

,

دودمانی همچنین از تغییر مکان بازار هفتگی شهرستان خبر داد و گفت : قرار بر این است تا محل فعلی بازار را تغییر و ساماندهی کنیم ولی فعلا محل موردنظر مشخص نیست.

,

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه بنا بود محل پسماند شهری ما بین روستاهای قره چال و حسین آباد انتقال یابد در این راستا طی بازدیدی که بازرسان استانی از محل پیشنهاد داده شده انجام گردید محل موردنظر مورد تایید واقع نشده فلذا فعلا محل فعلی در نزدیکی قبرستان جهت ساماندهی و بازیافت طلای کثیف مورد تایید می باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه