اخبار داغ

رئیس مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان خبر داد:

مشارکت یک میلیارد و 200 میلیون تومانی مهدیشهری ها در مدارس غیر دولتی

مشارکت یک میلیارد و 200 میلیون تومانی مهدیشهری ها در مدارس غیر دولتی
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مردم شهرستان مهدیشهر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در مدارس غیر دولتی این شهرستان مشارکت داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، محمد اسقایی عصر پنجشنبه در همایش شوراهای آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر که با حضور مسئولین و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان در سالن شهید بیدقی برگزار شد، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش مانند پارلمان مجلس است و قوانینی که تصویب شده را تجزیه و تحلیل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه در این شورا، 17 نهاد و ارگان با آموزش و پرورش مشارکت می کنند، افزود: از زمان دولت تدبیر و امید 320 جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان تشکیل شده که بیش از 1300 مصوبه داشته است.

,

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان ادامه داد: در شورای آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر نیز 8 جلسه با 22 مصوبه در سال 96برگزار شده است.

,

اسقاییبا بیان اینکه 23 مدرسه و مراکز پیش دبستانی غیر دولتی در شهرستان مهدیشهر وجود دارد، اضافه کرد: مهدیشهری ها یک میلیارد و 200 میلیون تومان در مدارس غیر دولتی این شهرستان مشارکت داشته اند که مشارکت خوبی است.

,

وی مشارکت مردم در آموزش و پرورش را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در کشورهایی که مدارس آنها کاملا دولتی بودند و یا کشورهایی که مدارسشان کاملا خصوصی بودند، در سیستم آموزشی خود موفق نیستند بلکه مدارسی که خصوصی است و دولت نظارت دارد و کمک می کند یعنی مشارکتی اداره می شود، موفق تر هستند.

,

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بیان کرد: یک میلیون و 400 دانش آموز در کشور در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

,

اسقایی همچنین با اشاره به تشکیل 5 کارگروه مختلف در شورای آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر، گفت: این کارگروه ها که وظیفه تغذیه فکری به آموزش و پرورش را دارند باید قوی تر شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: 25 وظیفه برای شورای آموزش و پرورش شهرستان ها در نظر گرفته شده است که این قانون نقص دارد و باید اصلاح شود چرا که در شهرستان ها از نظر نیروی انسانی و تجهیزات دچار مشکل هستیم.

,

24 الی 30 دی ماه هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه