اخبار داغ

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد:

هواداران مشهدی باید برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند

هواداران مشهدی باید برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه حضور تماشاگران حس خوبی به تیم داد و امیدوارم در بازی‌های بعد هم برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند، گفت: باید این فرهنگ در مشهد جا بیفتد که هواداران مشهدی برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مهاجری در گفتگو با صبح توس، با اشاره به اینکه کیفیت چمن موقعیت را از ما گرفت، گفت: به دلیل خراب بودن و فشاری که به زمین آمده بود بازیکنان در ضربه آخر تمرکز نداشتند و موقعیت‌ها از دست ما رفت، این یک امتیاز مساوی بود؛ اما به خاطر غیرت بازیکنان و حضور تماشاگران خوب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

 

,

وی افزود: هفته قبل نیز خیلی از داوری لطمه خوردیم پنالتی که باید گرفته می‌شد و نشد ما هم نمی‌توانیم ورود کنیم.

,

 

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد دروازه‌بان تیم پدیده، گفت: سعید جلالی آرام آرام تبدیل به یک گلر خوب می‌شود او خیلی کار دارد تا بتواندگلر خوب شود پتانسیل این را دارد.

,

 

,

وی افزود: براساس قانون نباید کسی وارد زمین می‌شد؛ اما من به دلیل اینکه جو ملتهب شده بود وارد زمین شدم تا از درگیری و دامنه‌دار شدن این اتفاق جلوگیری کنم. امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی این موضوع را درست بررسی کند.

,

 

,

مهاجری با بیان اینکه حضور تماشاگران حس خوبی به تیم داد و امیدوارم در بازی‌های بعد هم برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند که چه تعداد از این تماشاگران برای تشویق به استقلال آمده بودند و چه تعداد برای پدیده، باید این فرهنگ در مشهد جا بیفتد که هواداران مشهدی برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند.

,

 

,

وی بیان کرد: مدیران باشگاه خیلی به من کمک کردند و ما هم خیلی تلاش کردیم که شرایط را تغییر دهیم و خوشبختانه در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم همه راضی باشند.

, . ,

انتهای پیام/

, / ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه