اخبار داغ

گرد و خاک گیلانغرب را در برگرفت+تصاویر

گرد و خاک گیلانغرب را در برگرفت+تصاویر
موج غلیط گرد و خاک از بامداد امروز جو گیلانغرب را در بر گرفته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از مطلع الفجر، از آغازین ساعات بامداد امروز، میزان دید افقی درگیلانغرب  از حد استاندارد یک هوای سالم به مراتب کمتر است و این امر بیانگر آلودگی هوا در این منطقه مرزی در غرب کشور می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطلع الفجر,

 غلظت این گرد و خاک به حدی بود که مدارس ابتدایی شیفت صبح  و بعد ظهر در منطقه گیلانغرب را به تعطیلی کشاند.

,

گرد و غبار موجود در هوای منطقه به ویژه نواحی مرزی کشور نتیجه وزش باد شدید در بیابانهای عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی شده و موجب آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرهای کشور شده است و البته این توده هنوز در هوای منطقه ماندگار است و برون رفت از ان بستگی به وزش باد و هوای منطقه دارد .

,

مسئولان حوزره   بهداشت و درمان  از شهروندان بویژه افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی درخواست کرد به علت آلودگی هوا و وجود ریزگردها در آسمان شهر، از ورود به فضای باز و آزاد خودداری کنند و در صورت لزوم از ماسک استفاده نمایند.

,

استان کرمانشاه همانند استان های ایلام و خوزستان، در چند سال گذشته حسابی با معضل ریزگردها و آلودگی هوا درگیر بوده و این وضعیت به ویژه مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را کلافه کرده است.

,

این پدیده شوم نه تنها عوارض جسمی زیادی به مردم استان تحمیل کرده که حتی با بستن منافذ برگ های درختان بلوط،‌ بشدت به جنگل‌های زاگرس هم آسیب زده است.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه