اخبار داغ

امام جمعه دلوار:

مسئولین از خانواده های حادثه سانچی حمایت کنند

مسئولین از خانواده های حادثه سانچی حمایت کنند
طی آئینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم گرامیداشت جانباختگان نفتکش سانچی در مصلی جمعه دلوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام زاهددوست امام جمعه دلوار در این مراسم در گفتگو با خبرنگار سپاس، ضمن تسلیت به ملت ایران به ویژه خانواده این قهرمانان ، به روایات اشاره کرد و گفت: بر اساس روایات ، کسی که در دریا و در آتش جان خود را از دست دهد ، در حکم شهید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: این دریانوردان ، برای خدمت به وطن جان به جان آفرین تسلیم کردند که این ، بسیار با ارزش است.

,

زاهددوست تصریح کرد: بسیاری از جان باختگان نفتکش سانچی جزو طبقه متوسط جامعه هستند، و دولتی ها به ویژه شرکت نفت باید معیشت و حقوق و مزایای بازماندگان جان باختگان سانچی و همچنین حمایت لازم خانواده‌های آنها را در دستور کار جدی خود قرار دهد.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه ملوانان کشتیرانی با جان و دل از تمامیت ارزی کشور دفاع کرده اند، اظهار داشت: این عزیزان برای توسعه بیش از پیش اقتصادی نقش مهمی در پایداری نظام داشتند و ایفای نقش کرده و می‌کنند و این حادثه دلخراش شاهدی در این مدعا است که ملوانان نفتکش ها از جان خود برای پیشرفت کشورمایه گذاشتند.

,

امام جمعه دلواراذعان کرد: دریانوردان مدت های فراوانی از خانواده و امکانات پزشکی دور هستند و مخاطرات بی شماری هر لحظه جان آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

,

وی خاطر نشان کرد: سی نفر از بهترین نیروها در این حادثه جان خود را در راه خدمت به میهن فدای آرمان های انقلاب کردند و درگذشت شهادت گونه ای داشتند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه