اخبار داغ

در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی شهرستان رودبار جنوب عنوان شد؛

انجام زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تا یک ماه آینده/قبوض میلیونی برق جفای محض در حق مردم جنوب کرمان است

انجام زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تا یک ماه آینده/قبوض میلیونی برق جفای محض در حق مردم جنوب کرمان است
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبار جنوب صبح امروز با حضور استاندار و جمعی از مسوولان برگزار شد و در این جلسه فرماندار این شهرستان از انجام زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تا یک ماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جلسه ستاد اقتصادمقاومتی شهرستان رودبار جنوب صبح امروز در سالن جلساتن فرمانداری این شهرستان باحضوراستاندارکرمان و جمعی از مسوولان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

 انجام زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تا یک ماه آینده

,  انجام زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تا یک ماه آینده,

عطا ناوکی فرماندار رودبارجنوب در ابتدای این جلسه با بیان اینکه شهرستان رودبار جنوب با رویکرد توسعه بر محور ولایت فعالیت می‌کند اظهار داشت: شاخص آب شرب شهرستان کرمان از ۴۷ درصد به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

,

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه در شهرستان رودبار جنوب در ۲۳ روستا برق نداشتیم افزود: امروز برق‌رسانی و کمبود افت ولتاژ در شهر رودبار برطرف شده است.

,

وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۸۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار در شهرستان رودبار جنوب اجرا شده است عنوان کرد: اصلاح نژاد دام انجام شده و معین اقتصادی شهرستان رودبار جنوب فعالیت خودش را آغاز کرده است.

,

ناوکی با بیان اینکه ۸۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری امضا شده تصریح کرد: در منطقه آزاد جازموریان شرایط حضور سرمایه گذاران را فراهم کرده است و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی تا یک ماه آینده انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به احداث نیروگاه برق ۳۰ مگاواتی گازی در این شهرستان گفت: زمین برای احداث این نیروگاه تحویل شده و مجوز لازم برای احداث را گرفته شده است.

,

فرماندار شهرستان رودبار جنوب نبود شعبه برخی بانک‌های عامل و عدم وجود نمایندگی برخی ادارات را از مشکلات مردم در این شهرستان عنوان کرد.

,

وی با ابراز گلایه مندی از حضور برخی از مدیران کل در این شهرستان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان اشتغال پایدار ایجاد کرده که جای قدردانی دارد اما بعضی از مدیران یک بار هم به شهرستان رودبار جنوب سفر نکردند و هر مدیری که در شهرستان حضور داشته آن دستگاه در شهرستان رودبار جنوب خوب عمل کرده است.

,

ناوکی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در شهر رودبار عملیات اجرایی آن آغاز شده گفت: برخی از آنها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

قبوض میلیونی برق جفای محض در حق مردم جنوب کرمان است

, قبوض میلیونی برق جفای محض در حق مردم جنوب کرمان است,

احمد حمزه نماینده مردم۵شهرستان جنوبی استان کرمان درمجلس نیز به صدور قبوض نجومی برق در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و اظهار داشت: قبوض برق میلیونی درحق مردم رودبارجنوب وجنوب استان جفای محض است.

,

احمدحمزه گفت: یک خانه دررودبارجنوب بایک یخچال یک کولر و دولامپ ویک تلویزیون بیشتراز خانه من نماینده مجلس درتهران که کل وسایل خانه ام برقی است قبض برق دارد واین ظلم است.

,

وی افزود:فاصله گرفتن مسئولین ازمردم خطرناک است وقطعا یکی ازدلایل بروز اغتشاشات اخیرنیزشنیده نشدن صدای مردم توسط مسئولین است.

,

وی لزوم ریشه یابی حوادث اخیر رابرای آسیب شناسی ارتباط مردم ومسئولین ضروری دانست واظهارداشت: اعتقاد دارم اگرجلوی رانت هاگرفته شود جذب سرمایه گذاری بیشترمی شود ودرشرایط اغتشاش این اقتصادکشورماست که بیشترین آسیب رامی بیند زیرا باعث عدم حضورسرمایه گذاران خارجی درایران می شود.

,

وی برضرورت بررسی دارایی مسئولین وحتی نمایندگان مجلس  تاکید کرد وگفت:باید دید آیا مسئولان کشورمتناسب با دارایی شان حقوق دولتی را می پردازند؟

,

حمزه تصریح کرد:درحوزه شهرستان های جنوبی کرمان باید سریع تروضعیت قبوض میلیونی برق مشخص شود.

,

وی به نبود سندمالکیت خانه وزمین های کشاورزی مردم در رودبارجنوب اشاره کرد وگفت:از۲۰سال قبل که سدجیرفت راه اندازی شد بدلیل حذف حقابه در رودبارجنوب مردم مجبور به حفرچاه شدند که بعضا بدون پروانه بود و مسدود شد واین مسائل ظلم محض درحق مردم این مناطق محروم است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه