اخبار داغ

رئیس اداره محیط زیست اردستان خبرداد؛

دفن ۵۰ تن زباله به صورت روزانه در اردستان/ لزوم توجه به دفن زباله روستاهای شهرستان

دفن ۵۰ تن زباله به صورت روزانه در اردستان/ لزوم توجه به دفن زباله روستاهای شهرستان
رئیس حفاظت محیط زیست اردستان، گفت: با توجه به دفن روزانه ۵۰ تن زباله در اردستان یکی از مشکلات که تاکنون وجود دارد دفن غیر اصولی زباله های روستایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ حسین شواخی امروز در نشست خبری در محل اداره محیط زیست اردستان اظهار کرد: ۱۳ پرونده در در خصوص دستگیری متخلفان انجام شده که در این رابطه تعداد ۲۳ نفردستگیر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛, صبح اردستان,

وی افزود: تعداد هفت شکار غیر مجاز و شش شروع به شکار دستگیر و یک موتور سیکلت و 17 قبضه اسلحه در این ارتباط توقیف شده است.

,

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان، گفت: طرح محیط ‌یار در مدارس به منظور آموزش و ترویج اخلاق زیست محیطی در نظام آموزشی با ۷۸۰ نفر دانش‌آموز در 13 مدرسه شهرستان اردستان انجام شده است.

,

شواخی با بیان اینکه در خصوص تصرف عدوانی تعداد هشت پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: پرونده ها به مراجع قضایی ارسال و در حال صدور رأی می باشد.

,

وی تاکید کرد: در خصوص پسماند شهرستان تا کنون تعداد سه چلسه برگزار شده که دارای 17 مصوبه بوده و 70 درصد از مصوبات آن اجرایی و 30 درصد باثی مانده در کارگروه استان بررسی می شود.

,

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: پایش صنایع در 10 ماه گذشته 443 مورد بوده که 118 مورد نیز استعلامها نیز انجام شده است.

,

شواخی تصریح کرد: تعداد 10 مورد اخطار به واحدهایی که موجب آلودگی هوا هستند انجام شده و در حال حاضر صنایع آلایند ه ای در شهرستان وجود ندارد.

,

وی یادآوری کرد: با پیگیری هایی که انجام شده پایش آنلاین نیروگاه سیکل ترکیبی زواره انجام شده و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

,

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان اعلام کرد: سرشماری از حیات وحش در آذرماه انجام شده که 20 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

,

شواخی همچنین با توجه به دفن روزانه 50 تن زباله در اردستان اعلام کرد: یکی از مشکلات شهرستان اردستان تاکنون دفن زباله روستاها بوده که محل مشخص و بهداشتی نداشته و به صورت غیر اصولی دفن می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه