اخبار داغ

شهردار نیشابور اعلام کرد:

اجرای طرح بهار تا بهار در 23 نقطه شهری/ همکاری با ژاپنی‌ها در راستای حفاظت از محیط زیست

اجرای طرح بهار تا بهار در 23 نقطه شهری/ همکاری با ژاپنی‌ها در راستای حفاظت از محیط زیست
شهردار نیشابور گفت: طرح بهار تا بهار در 23 نقطه شهرستان با هدف ایجاد نشاط در شهر اجرا خواهد شد که نصب المان، نقاشی دیواری و گل آرایی از جمله برنامه‌های شهرداری برای استقبال از نوروز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، علی نجفی شامگاه یکشنبه یکم بهمن ماه در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: شهرداری نیشابور بابت عوارض نوسازی 14 میلیارد تومان از مردم، بابت چک‌های برگشتی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، مطالبات از دستگاه‌های دولتی ۳۴ میلیارد تومان و در مجموع ۵۸ میلیارد تومان طلبکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

وی افزود: امسال به هیچ وجه تخفیفی در دریافت عوارض نداریم زیرا با اعمال تخفیف، شهروند قانون مدار را تنبیه می‌کنیم، البته تخفیف نقدی تا ده درصد اعمال می‌شود.

,

 

,

نجفی با اشاره به اولویت های شهرداری نیشابور، گفت: اولویت اول ما پرداخت حقوق و دستمزد، اولویت دوم پرداخت بدهی پیمانکاران و بعد حرکت در چارچوب بودجه است.

,

 

,

وی ادامه داد: جمع آوری حصارهای پارک بانوان با نظر موافق شهروندان انجام شد، حتی برای بودجه97نیز از شهروندان نظرخواهی خواهیم کرد تا بر اساس این نظریات تنظیم شود.

,

 

,

شهردار نیشابور با اشاره به ویژه برنامه های نوروزی شهرداری گفت: طرح بهار تا بهار در 23 نقطه شهرسان با هدف ایجاد نشاط در شهر اجرا خواهد شد که نصب المان، نقاشی دیواری و گل آرایی از جمله برنامه های شهرداری برای استقبال از نوروز است.

,

 

,

وی افزود: در حوزه بین الملل بدنبال استفاده از علم روز دنیا هستیم، رایزنی های مختلفی با ژاپنی ها صورت گرفته است تادر دو حوزه تهدیدات طبیعی و زیست محیطی بتوانیم از کمک آنها استفاده کنیم.

,

 

,

نجفی گفت: سالیانه با حجم ورودی دو هزار خودرو در شهر نیشابور مواجه هستیم که به دنبال این هستیم که برخی از معابر شهری را تبدیل به پیاده راه کنیم و در طرح یکطرفه سازی خیابان امام نیز قرار بر این شد تا کلیه معابر شهری بررسی گرد و یک برنامه جامع ارائه شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه