اخبار داغ

در بازی تیم‌های «دانشکده سما» دزفول و «سن‌ایچ» ساوه اتفاق افتاد؛

ناتمام ماندن بازی فوتسال به دلیل بی‌اخلاقی تماشاچیان!

ناتمام ماندن بازی فوتسال به دلیل بی‌اخلاقی تماشاچیان!
دیدار جنجالی روز ۳۰ دی‌ماه لیگ دسته یک فوتسال، بین تیم های «دانشکده سما» دزفول و «سن‌ایچ» ساوه، سه دقیقه قبل از اتمام زمان قانونی بازی به دلیل وقفه‌های متعدد ناشی از بی‌اخلاقی تماشاچیان ناتمام ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، دیدار جنجالی هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتسال، بین تیم های «دانشکده سما» دزفول و «سن‌ایچ» ساوه، سه دقیقه قبل از اتمام زمان قانونی بازی به دلیل وقفه‌های متعدد ناتمام ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

داود باقری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی «سن‌ایچ» ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر، با اشاره به شرایط نامناسب برگزاری این مسابقه گفت: این بازی چندین بار به دلیل پرتاب بطری از سوی تماشاگران توسط داور متوقف شد، یک بار هم برق سالن قطع شد که بازیکنان باتوجه به زمان طولانی آخرین وقفه برای حفظ سلامت وارد زمین نشدند.

, نارخبر,

وی افزود: تیم «سن‌ایچ» در حالیکه ۳ گل از حریف عقب بود با تمام وجود در حال حمله برای جبران نتیجه بود، اما پرتاب بطری از سوی تماشاگران باعث ایجاد اولین وقفه در روند بازی شد.

,

باقری بیان کرد: پس از گذشت دقایقی از آغاز مجدد بازی، بار دیگر پرتاب بطری و خیس شدن زمین مانع ادامه بازی شد و در نهایت داور توقف بازی را اعلام کرد و ادامه بازی را منوط به خروج تمامی تماشاگران از ورزشگاه کرد، بازی برای دقایق طولانی متوقف شد و بازیکنان راهی رختکن شدند.

,

وی ادامه داد: بعد از بیش از نیم ساعت متوقف بودن بازی تماشاگران ورزشگاه را ترک کرده و داور از تیم‌ها درخواست کرد تا بازی را ادامه دهند اما بازیکنان در اعتراض به وقفه‌های ایجاد شده در جریان بازی و همچنین خطری که از حیث سردشدن بدن سلامت آنان را تهدید می‌کرد، تصمیم بر پایان دادن به بازی گرفتند.

,

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی «سن‌ایچ» ساوه اظهار کرد: تماشاگران دزفولی هم با طرفداران لرستانی «سن‌ایچ» درگیر شدند و طرفداران این تیم هم که تعدادشان اندک بود ناچار سالن را ترک کردند.

,

باقری گفت: نتیجه بازی در کمیته فوتسال مشخص می شود و امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده موجب ترویج بازی جوانمردانه شود و شاهد تاثیرگذاری سایر عوامل در روند بازی نباشیم.

,

وی افزود: تیم «سن ایچ» همچنان در صدر جدول لیگ دسته یک فوتسال با ۲۵ امتیاز از ۱۱ بازی قرار دارد و معتقد به حفظ سلامت ورزش و اخلاق مداری هستیم.

,

گفتنی است این بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود تیم «دانشکده سما» دزفول در جریان بود و تیم «سن ایچ» در حال فشار برای جبران نتیجه بود ولی  تماشاگران دزفولی موجب توقف بازی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه