اخبار داغ

جای خالی نخبگان کهگیلویه بر صندلی های مدیریتی استانداری / کهگیلویه فراموش شده را از یاد نبرید!

جای خالی نخبگان کهگیلویه بر صندلی های مدیریتی استانداری / کهگیلویه فراموش شده را از یاد نبرید!
در روزگاری که بسیاری از هموطنان در حسرت بارش نزولات اسمانی هستند سایه محرومیت به چهره کهگیلویه بزرگ رخنه انداخته اما دریغ از توجه!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛  در آغاز به کار فعالیت استاندار جدید استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد تغییر و تحولات گسترده ای در حوزه انتخاب مدیران استان بوده ایم. اما سهم فراموش شده کهگیلویه در این انتصابات حکایتی انکار ناپذیر برای شهروندان این خطه محروم بوده و هست. به راستی دگر چه اتفاقی باید رخ دهد تا متوجه شرایط اضطراری کهگیلویه شویم؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

در عملکرد انتخاب مدیران و مسئولان برای پست های کلیدی استان قصور و کوتاهی در قبال حال و هوای تیره و تار این خطه به وضوع مشهود است. زیرا اگر غیر از این بود، حالا اخبار پر شده بود از سفر مسئولان مختلف به منطقه برای بازدید از حال و روز ساکنان دیاری که از دل خاکش ثروتی بی همتا استخراج می شود، ولی به خاکش عده ای زندگی می کنند که سهمشان تنها خاک خوردن شده است.

,

در روزگاری که بسیاری از هموطنان در حسرت بارش نزولات اسمانی هستند سایه محرومیت به چهره کهگیلویه بزرگ رخنه انداخته اما دریغ از توجه! مگر می شود درد روز افزون مردم کهگیلویه را دید و دست کم به قدر تشکیل کارگروه های بحران در دولت و مجلس یا تصویب مصوبات و اختصاص بودجه برای یافتن راهکار برون رفت از این بحران همکاری نکرد. جناب احمدی شهرستان کهگیلویه محروم و کمتر توسعه یافته اما غنی از نیروی مستعد انسانی با درجات عالی تحصیلی امروزه به فراموشی محض سپرده شده است، و یکی مهمترین خواسته های شهروندان از شما انتخاب معاونین شایسته و لایق بر گرفته از این خطه است چرا که فرزندان کهگیلویه از داشتن سمت های معاونت استانداری محروم مانده اند.

,

با آرزوی توفیق برای جناب احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

,

شعله قدم زاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه