اخبار داغ

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

۶۰ هزار مواد محترقه در مهاباد کشف شد

۶۰ هزار مواد محترقه در مهاباد کشف شد
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور بوکان ـ سقز به یک دستگاه سواری سمند مشکوک وان را توقیف کردند و در بازرسی از خودرو توقیفی ۶۰ هزار عدد مواد محترقه کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رویدادهای پلیسی روزهای گذشته آذربایجان غربی به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

کشف ۶۰ هزار مواد محترقه در مهاباد

, کشف ۶۰ هزار مواد محترقه در مهاباد,

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور بوکان-سقز به یک دستگاه سواری سمند مشکوک وان را توقیف کردند و در بازرسی از خودرو توقیفی ۶۰ هزار عدد مواد محترقه کشف شد.

,

وی افزود: در این راستا ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

,

کشف بیش از ۴ کیلوگرم در تکاب

, کشف بیش از ۴ کیلوگرم در تکاب,

سرهنگ پشتیبانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط فردی با یک دستگاه سواری پژو پارس که از سمت بیجار به تکاب در حال حرکت بود رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در حین حمل مواد مخدر دستگیر شد وی افزود مأموران در بازرسی از خودروی متهم چهار کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی تکاب با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه سواری توقیف و یک متهم دستگیر شد تصریح کرد متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

,

کشف یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه در بوکان

, کشف یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه در بوکان,

سرهنگ محبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در بوکان رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی محل فعالیت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت افزود: در بازرسی از محل یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد فرمانده انتظامی بوکان بابیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد.

,

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

,

کشف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو

, کشف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو,

سرهنگ میر شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در شهرستان ماکو رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

,

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل موردنظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی ماکو تصریح کرد: در این بازرسی از محل هزار و ۱۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه