اخبار داغ

در جلسه تنظیم بازار شهرستان هشترود مطرح شد؛

برداشت ۳۰ تن سیب از باغات هشترود/ خرید ۳۰ تن پرتقال و ۷ تن سیب برای بازار عید

برداشت ۳۰ تن سیب از باغات هشترود/ خرید ۳۰ تن پرتقال و ۷ تن سیب برای بازار عید
جلسه تنظیم بازار و تعیین میزان میوه شب عید صبح امروز در سالن جلسان جهادکشاورزی شهرستان هشترود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیک هشترود، مجید احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود صبح امروز در جلسه تنظیم بازار و تعیین میزان میوه شب عید خواستار کنترل بازار با رویکرد حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و اهمیت ویژه نظارت به بازار به خاطر نزدیکی به عید با هماهنگی ارگانهای نظارتی و سایر ارگانهای ذیربط که به نحوی در تنظیم و کنترل بازار نقش دارند خواستار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۰ هزار تن سیب در شهرستان تولید شده که این کار نتیجه تلاش و برنامه ریزی تحقق یافته است، افزود: میزان خرید پرتغال و سیب در شب عید امسال برای شهرستان ۳۰ تن پرتقال و ۷ تن سیب خواهد بود.

,

 

,

نادری معاون محترم فرمانداری شهرستان هشترود نیز با بیان اینکه هدف از این جلسه برنامه ریزی جهت تامین کالاهای اساسی و نظارت بر روند توزیع می باشد گفت: باید نظارت دقیق بر بازار صورت بگیرد و وظیفه این کار گروه نظارت بر اقلام های مورد نیاز می باشد.

,

 

,

وی افزود : نظارت جدی بر واحد های صنفی در راستای کنترل بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی یکی از عوامل موثر در تنظیم بازار بوده و عزم جدی مسئولین بخصوص اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاههای ذیربط می باشد.

,

 

,

نادری تصریح کرد: در ایام نوروز ایجاد غرفه های میوه و تره بار در سطح شهر لازم و ضروری است و این غرفه ها در ایام نوروز در نقاط مختلف شهرستان ایجاد خواهد شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه