اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماسال:

۶۱۱ دهنه پل تحت نگهدای اداره راهداری ماسال است

۶۱۱ دهنه پل تحت نگهدای اداره راهداری ماسال است
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماسال گفت: پل های محلی غالبا تحت نگهداری و تحویل اداره راهداری نیستند و خود دهیاری ها در این خصوص مسئولیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید نورالدین فاطمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماسال در گفتگو با ماسال نیوز در خصوص پل های در حال تخریب شهرستان ماسال گفت:پل روستای توسه سرا در سیل سال ۹۰ آسیب جدی دید و اکنون به صورت ۱۰۰ درصدی تخریب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

فاطمی در تشریح تخریب ۱۰۰ درصدی این پل اظهار داشت: تخریب ۱۰۰ درصدی یعنی دیگر این پل قابل اصلاح نیست و باید به کلی سازه جدیدی در این مکان احداث شود.

,

رئیس اداره راهداری ماسال با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای این پل تصویب شده است، عنوان کرد: این مبلغ تا کنون تخصیص نیافته است اما پیگیر هستیم تا لا اقل بخشی از آن تخصیص پیدا کند تا ما بتوانیم از طریق پیمانکار روند احداث پل را آغاز کنیم.

,

فاطمی خاطر نشان کرد: یکی از پایه های پل میرمحله‌ی ماسال هم نشست کرده است که در این خصوص به جناب فرماندار پیشنهاد کردیم تا در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتباری برای ترمیمش اختصاص داده شود.

,

وی در پاسخ به سوال ماسال نیوز در خصوص پل معلق روستای چت بن در شاندرمن گفت: پل های محلی غالبا تحت نگهداری و تحویل اداره راهداری نیستند و خود دهیاری ها در این خصوص مسئولیت دارند. پل چت بن هم از جمله پل هایی است که تحت نگهداری این اداره نیست.

,

فاطمی افزود: پل های تحت نگهداری اداره راهداری پل های مشخصی هستند که دارای شناسنامه اند. پل هایی واقع در محلات روستایی غالبا توسط دهیاری ها احداث شده و تحویل خودشان است.

,

 

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماسال در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پل تازه تاسیس دوله ملال که یکی از گوشواره هایش یک ماه پس از بهره برداری بر اثر بارندگی دچار آسیب شده بود، گفت: این پل هم جز پل هایی است که تحت مسئولیت دهیاری آن روستا است و ارتباطی به اداره راهداری ندارد.

,

فاطمی در پایان در خصوص تعداد پل های تحت نگهداری اداره راهداری ماسال گفت: پل ها و ابنیه فنی موجود در شهرستان ماسال که تحت نگهداری این اداره می باشد عبارت است از ۶۱۱ دهنه پل، که از ۱۳ پل با دهنه بالای ۱۰ متر، ۵۴ دهنه بالای ۵ متر و ۵۴۴ دهنه به صورت آب رو و لوله ای تشکیل شده است.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه