اخبار داغ

در ستاد دهه فجر فریدن عنوان شد؛

اجرای برنامه های متنوع در ایام دهه فجر/ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان در فریدن برپا می شود

اجرای برنامه های متنوع در ایام دهه فجر/ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان در فریدن برپا می شود
رئیس ستاد دهه فجر فریدن، گفت: سال جاری ۲۴ کمیته در شهرستان فریدن روال کار دهه فجر را به عهده گرفته اند و تا به حال ۱۰۵ برنامه اصلی و فرعی برای گرمیداشت دهه فجر در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدیار اقوام؛جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر با حضور رسانه ها، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روابط عمومی فرمانداری صبح امروز، در محل دفتر خبر فریدن برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار اقوام,

مسئول دفتر خبر صدا و سیمای فریدن و مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ضمن تأکید بر پوشش خبری و اطلاع رسانی مناسب برنامه های دهه فجر و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب که نتایج و آثار خوبی بویژه در منطقه فریدن داشته است باید به آگاهی مردم برسد.

,

موسوی افزود: بیان خاطرات انقلاب از زبان مردم شهرستان و مصاحبه با چهره هایی که در عرصه انقلاب بوده اند و بیان روند انقلاب از زبان آن ها می تواند وقایع انقلاب را برای جوانان امروز بهتر ترسیم کند.

,

وی همچنین در ادامه به برخی وظایف اعضای حاضر در این جلسه در انعکاس خبری برنامه های دهه فجر اشاره کرد و راهکارهایی برای حل مشکلات خبرنگاران در پوشش خبری مناسب برنامه ها ارائه داد.

,

عباسعلی مرشدی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر نیز در این جلسه گفت:  24 کمیته در شهرستان فریدن در سال جاری، روال کار دهه فجر را به عهده گرفته اند و تا به حال 105 برنامه اصلی و فرعی برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود: یکی از مواردی که در سال جاری قابل ذکر است افزایش تعداد کمیته ها از 18 به 24 کمیته از جمله کمیته کودک و نوجوان و کمیته فضای مجازی با توجه به اهمیت فضای مجازی و همچنین کمیته نمایشگاه ها با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

,

وی گفت: در دهه فجر سال جاری نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان شهرستان فریدن و با کمک ستاد تسهیلات فرمانداری فریدن برگزار می شود و کارآفرینان تولیدات خود را مستقیم برای فروش در نمایشگاه عرضه می کنند.

,

مرشدی پور عنوان کرد: این نمایشگاه برای تولیدات کارآفرینان در مشاغل خانگی، صنعتی و… برای کمک به آن ها در معرفی و ارائه محصولات و همچنین افزایش روحیه امید در کارآفرینان است.

,

وی افزود: در کنار نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که با عنوان سال نیز در ارتباط است، نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، آثار تجسمی و میراث فرهنگی نیز برپا خواهد شد.

,

وی با اشاره به مقارن شدن چند روز از دهه فجر سال جاری با ایام دهه فاطمیه گفت: برنامه های دهه فجر باید به صورتی باشد که حرمت این ایام حفظ شود و از 15 بهمن به بعد جشن های دهه فجر برگزار خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تئاتر ویژه حضرت زهرا(س)، محفل قرآن خواهران و برادران و حضور قاریان استانی، اکران فیلم سینمایی در سینما کوثر داران، تعزیه ویژه شهادت حضرت زهرا و برگزاری دو یادواره شهدا در روستای نماگرد و دره بید در این دهه اجرا خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه شهرستان فریدن دارای دو شهر، 11 روستا در بخش زنده رود و 17 روستا در بخش مرکزی است گفت: برنامه های ما در روستاها پراکنده است و در طول دهه فجر هر روز برنامه ای در روستاها خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه