اخبار داغ

امام جمعه بادرود:

لزوم تقویت فرهنگ قرآنی با برپایی مجالس اُنس با قرآن/ مسئولان از کلاس های خانگی قرآن حمایت کنند

لزوم تقویت فرهنگ قرآنی با برپایی مجالس اُنس با قرآن/ مسئولان از کلاس های خانگی قرآن حمایت کنند
امام جمعه بادرود گفت: یکی از راه های تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی برگزاری محافل انس با قرآن در منازل است و این مهم چند سالی هست که در شهر بادرود انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛امام جمعه بادرود به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز و جمعی دیگر از مسئولان امروز از کلاس های خانگی قرآنی ویژه خواهران در بادرود بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

امام جمعه بادرود در جمع خواهران قرآنی با قدردانی از استمرار این حرکت معنوی و اثر بخش در شهر بادرود، اظهار کرد: یادگیری اصول اولیه صحیح خوانی و حفظ قرآن و البته ختم قرآن کریم در این کلاس ها مورد توجه مسئولان برگزاری است و این حرکت جایگاه ویژه ای در بین خواهران علاقه مند پیدا کرده است.

,

حجت الاسلام علیرضا قاسمی افزود: یکی از راه های تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی برگزاری محافل انس با قرآن در منازل است و این مهم چند سالی هست که در شهر بادرود انجام می شود.

,

وی این شیوه را در جذاب کردن روش های یادگیری مهم عنوان کرد و گفت: همین ارتباط گرفتن بانوان در منازل یکدیگر، توجه ویژه به آموزه های دینی برای حل مشکلات و البته مطرح شدن معضلات یکدیگر و تلاش دسته جمعی برای حل آن یک محور مهمی است که حمایت مسئولان مربوطه از آن را نیز می طلبد.

,

امام جمعه بادرود تاکید کرد: امروزه خانواده به عنوان مهم ترین رکن اساسی در جامعه مورد هجوم دشمنان انقلاب در جبهه نفوذ فرهنگی و تحمیل و ارائه الگو از سبک های زندگی غربی قرار گرفته است و برگزاری این جلسه های قرآنی در این کانون مهم می تواند پاسخی به این هجمه ها در راه توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی، مقابله با تهاجم های فرهنگی و کاهش آسیب‌ های اجتماعی باشد.

,

وی با تاکید بر این که قرار گرفتن محیط خانواده به عنوان یک محیط آموزشی در حوزه قرآنی پاداش های مادی و معنوی خاص خود را برای بانی خواهد داشت، تصریح کرد: نور قرآن باعث روشنایی خانه های میزبان این کتاب آسمانی می شود و به طور حتم اهل خانه هم طبق روایات و احادیث از گزندها و آسیب ها محفوظ خواهند ماند.

,

حجت الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد: تلاش برای برگزاری این کلاس های قرآنی در منازل آن هم فارغ از رتق و فتق های اداری و منتظر مسئول و یا نهادی برای اجرا نماندن خود یک آتش به اختیار تمیز است که گسترش و توسعه آن نیاز به هیچ وعده و وعیدی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه