اخبار داغ

رئیس پلیس راه سبزوار:

46کشته حاصل تصادفات 10ماهه ابتدایی در محورهای مواصلاتی سبزوار

46کشته حاصل تصادفات 10ماهه ابتدایی در محورهای مواصلاتی سبزوار
رئیس پلیس راه سبزوار گفت: در 10 ماه گذشته از ابتدای سال 574 حادثه رانندگی در جاده ها مواصلاتی سبزوار رخ که 46 کشته به جا گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل بصیر سبزوار، علی فتحی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه جاده های مواصلاتی سبزوار به عنوان یکی از پرترددترین جاده های کشور محسوب می شود اظهارداشت: طی 10ماه ابتدایی سال 547مورد حادثه رانندگی رخ داده که متاسفانه در این تصادفات 46 نفر کشته و 359 نفر هم مجروح شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار، ,

 

,

رئیس پلیس راه سبزوار با اشاره به اینکه خستگی و خواب آلودگی مهم ترین عوامل این تصادفات بوده است ادامه داد: متاسفانه طولانی بودن مسیر و کم بودن استراحت گاه های بین جاده سبب طولانی شدن مدت زمان رانندگی شده که این موضوع سبب افزایش حوادثی از نوع واژگونی می شود.

,

 

,

فتحی همچنین با اشاره به اینکه تنها در یک ماه گذشته 41 فقره تصادف در این جاده ثبت شده است، تصریح کرد: نتیجه این تصادفات سه فوتی و 20 نفر مجروح بوده است.

,

 

,

وی در ادامه به محورهای دو طرفه در حوزه استحفاظی سبزوار اشاره کرد و افزود: مهم ترین عامل تصادفات در محورهای سبزوار اسفراین، سبزوار بردسکن و سبزوار خوشاب تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین سبقت های غیر مجاز ثبت شده است.

,

 

,

فتحی با بیان اینکه عوامل انسانی در تصادفات بسیار موثر است، تاکید کرد: توجه به هشدارها پلیس و همچنین رانندگی براساس قواعد و مقرارت و رعایت نکات ایمنی می تواند این آمار را به صورت چشمگیر کاهش دهد.

,

 

,

رئیس پلیس راه سبزوار به جبران ناپذیر بودن برخی حوادث و صدمات اشاره و عنوان کرد: گاهی استراحت 20دقیقه ای بعد یک ساعت رانندگی می تواند از بسیاری حوادث جلوگیری کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه