اخبار داغ

سخنان صریح حجت الاسلام ذوالنور در جمع مردم قم؛

برجام برای امنیت دفاعی کشور تهدید جدی است/ مسئولان دولت در پیشبرد اهداف کشور و نظام ، کوتاهی می کنند

برجام برای امنیت دفاعی کشور تهدید جدی است/ مسئولان دولت در پیشبرد اهداف کشور و نظام ، کوتاهی می کنند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این که برجام برای امنیت دفاعی کشور تهدید جدی است، از مسئولان دولت به خاطر کوتاهی در پیشبرد اهداف کشور و نظام انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در جمع مردم قم با تبریک سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت و روز پرستار با اشاره به سخن امام (ره) مبنی بر این که اگر مجلس اصلاح نشود هیچ چیز دیگری اصلاح نخواهد شد، اظهار داشت: نماینده هایی که در مجلس نقاب بر چهره دارند و به رأی در دوره بعدی مجلس فکر می کنند ، نمی توانند بر روی عملکرد دولت نظارت داشته باشند؛ این نمایندگان از ترس کم شدن رأی خود برای دوره بعد در مجلس مقابل کوتاهی های دولت محافظه کاری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: مجلس در 9 دی امسال تعطیل بود؛ در 9 دی سال گذشته صدا و سیما در دو خروجی صحن دو دوربین نصب کرده بود و از هر نماینده ای یک جمله درباره فتنه و 9 دی سوال می کرد؛ نماینده ای که در روزهای دیگر خودش را برای دوربین فدا می کرد در 9 دی حاضر نمی شد یک کلمه در خصوص 9 دی و فتنه حرف بزند زیرا می ترسد رأی او در حوزه انتخابیه اش کم بشود.

,

نیروهای مسلح و دفاعی از درخشان ترین بخش های کشور است

, نیروهای مسلح و دفاعی از درخشان ترین بخش های کشور است,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح این پرسش که برخی سوال می کنند چرا رهبر انقلاب به برخی مسائل ورود نمی کنند، پاسخ داد: اگر رهبر معظم انقلاب بخواهد به برخی مسائل ورود شخصی داشته باشند آن حوزه ناکارآمد و خراب خواهد شد و مسئولین آن حوزه زمینه فرافکنی و رفع مسئولیت از خود پیدا می کنند.

,

وی بیان داشت: علی رغم بی مهری هایی که به بخش دفاعی و نیروهای مسلح شده ، امروز یکی از درخشان ترین بخش کشور است که اجازه تجاوز و تعدی به دشمن نمی دهد و این بخش در بهترین سطح در کشور اداره می شود.

,

حجت الاسلام ذوالنور آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی را زمینه ی سوءاستفاده ی دشمن دانست و افزود: من مخالف رنگ کردن محاسن نیستم زیرا خضاب و رنگ کردن در شرع مقدس اسلام ثواب دارد اما چرا ریاست جمهوری به سِت کردن ریش و لباس بیشتر از مسائل آسیب های اجتماعی در کشور اهمیت می دهد.

,

وی ادامه داد: اگر برخی افراد آنقدری که وقت خود را صرف سِت کردن ریش و لباس می کنند همان اندازه به اقتصاد مقاومتی اهمیت می دانند تا این اندازه در کشور بدبختی نداشتیم.

,

ضرورت تفکر بسیجی در همه عرصه ها

, ضرورت تفکر بسیجی در همه عرصه ها,

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که  مقام معظم رهبری و شهید رجایی دو شخصیتی بودند که در طول انقلاب در جایگاه ریاست جمهوری رستگار شدند، افزود: کسی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار می گیرد باید تعبد نسبت به ولایت و رهبری و اسلام داشته باشد و اهل رفاه نباشد.

,

وی اضافه کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند نسبت به مذاکرات خوش بین نیستم ، از طرفی دیگر رئیس جمهور هفته بعد از آن در رسانه گفت من نسبت به مذاکرات خوش بین هستم نتیجه اش تاخت و تاز دشمن در کشور می شود. در صورتی که رهبری حجت شرعی رئیس جمهور است که باید نسبت به رهبر تعبد داشته باشد.

,

حجت الاسلام ذوالنور تأکید داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی باید به سمت مدیران کشور کشیده شود و مدیرانی که تفکر بسیجی ، انقلابی، ارزشی، ولایتمداری و تعهد به اسلام و ولایت داشته باشند تنها راه درمان کشور خواهند بود.

,

وی با اشاره به تحریم های وارد شده بر کشور گفت: برخی تحریم ها را در کشور دور زده ایم و خنثی کردیم و در برخی تحریم ها درجا زدیم و حرکتی نداشتیم که نتیجه اش می شود بعد از چهل سال از انقلاب ، تراژدی مرغ و تخم مرغ در کشور داشته باشیم زیرا به وعده ها عمل نشد و جهادی عمل نکردیم.

,

برجام جلوی پیشرفت دفاعی کشور دیوار درست کرده است

, برجام جلوی پیشرفت دفاعی کشور دیوار درست کرده است,

رئیس کمیته هسته ای مجلس ادامه داد: دشمن در برخی مسائل و حوزه ها همانند هسته ای، شبیه سازی ژنتیکی، موشکی، هوا فضا ، نانو و ....حاضر بود خود را نابود کند تا ایران پیشرفتی نداشته باشد و بیشترین تمرکز و تحریم ها نیز در همین حوزه ها بوده است.

,

وی با بیان این که در هر جایی دشمن بیشترین تمرکز را داشت رشد محیر العقول داشته ایم و دنیا را با پیشرفت خود متحیر کرده ایم، افزود: چرا بعضی از مسئولین همه چیز را در کشور به بهانه تحریم ها به دشمن واگذار می کنند و بی عرضه گی خود را پشت دیوار تحریم ها پنهان می کنند؟

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه بیان داشت: والله، بالله، تالله حرف کسی که می گوید برجام سایه تحریم ها را از سر مملکت برداشت دروغ است و پشت سر او نمی توان نماز خواند؛ من به عنوان کسی که از عقبه ی اسرار دفاعی کشور خبر دارم می گویم برجام برای ما تهدید آفرین است؛ قبل از برجام سالانه دهها تست موشکی داشتیم که بعد از برجام خود مسئولین مانع از انجام این تست ها شده اند؛ با برجام دیوار جلوی پیشرفت دفاعی درست شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه