اخبار داغ

تحولات سوریه؛

پیشروی گسترده مقاومت به سمت دو شهرک شیعه نشین«الفوعه و کفریا»+ نقشه

پیشروی گسترده مقاومت به سمت دو شهرک شیعه نشین«الفوعه و کفریا»+ نقشه
نیروهای مقاومت سوریه، در ادامه عملیات خود در محور فرودگاه نظامی «ابوالضهور» توانستند، چند شهرک دیگر استان ادلب را آزاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای سوریه و مقاوت با پشتیبانی جنگنده های روسی موفق شدند در ادامه عملیات خود در محور فرودگاه نظامی«ابوالضهور» واقع در شرق استان ادلب با حمله های سنگین خود علیه مواضع تروریست های«جبهه النُصره، فیلق الشام و …» چند شهرک دیگر را به طور کامل پاکسازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای جبهه مقاومت در محور شمال شرقی فرودگاه ابوالضهور توانستند شهرک های«مستریحه، حمیمات الدیر،وریده و مجاص» را به طور کامل پاکسازی کنند و شمار زیادی از تروریست ها را از پای دربیاورند.

,

از محور جنوب غربی فرودگاه خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند با حمله غافلگیرکننده خود علیه مواضع تروریست های تکفیری، کنترل شهرک های«اسطبلات، رسم الورد، الحیصه و سروج» را در اختیار بگیرند.

, ,
 
,
 
,

بر اساس اعلام رسانه «اعلام الحربی» مقاومت، نیروهای جبهه مقاومت در چند روز گذشته موفق شده اند با پیشروی گسترده خود در محیط فرودگاه نظامی ابوالضهور خود را به 36 کیلومتری دو شهرک شیعه نشین«الفوعه و کفریا» برسانند.

,

دو شهرک شیعه نشین الفوعه و کفریا در مرکز استان ادلب واقع شده است و نزدیک به چهار سال است که از تمام محورها در محاصره گروه های تکفیری هستند.

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/مراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه