اخبار داغ

امام جمعه پارس آباد مغان:

پرستاری حرفه ای است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند

پرستاری حرفه ای است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند
امام جمعه پارس آباد مغان گفت: بی‌شک یکی از سخت‌ترین مشاغل از آن پرستارانی است که شبانه روز خود را وقف خدمت به جامعه می‌کنند و حرفه ای است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد، آیین گرامی داشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیش از ظهر امروز در کانون فرهنگی جوانان بسیج پارس آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, , , آران مغان, ،,

حجت السلام سید سعید رشادی امام جمعه پارس آباد در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و ایامی که متعلق به قشر خدوم و زحمتکش پرستار است، گفت: بی‌شک یکی از سخت‌ترین مشاغل از آن پرستارانی است که شبانه روز خود را وقف خدمت به جامعه می‌کنند و با همه کمبودها و گاهی ناملایمت‌ها از بیماران می کنند

,

////

, ////,

وی با اشاره به اینکه جنس کار جامعه پرستاری، عطوفت و همدردی است، اظهار داشت: پرستاری شغلی سخت و دشوار اما نیکو و پراهمیت است و خدمات پرستاران شایسته‌ترین و صالح‌ترین عمل بوده چرا که در کنار بیمار هستند و در راه سلامت و بهبودی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند، قطعاً این کار رضایت خداوند و مردم را به همراه خواهد داشت.

,

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه پرستاری مقامی است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند، بر تاسی از سیره حضرت زینب (س) در جامعه خصوص بین زنان تاکید کرد و گفت: حضرت زینب(س) بهترین الگو برای زنان جامعه ما هستند، چرا که در جهت دستیابی به اهداف دین اسلام بسیار تلاش کردند و در کنار سختی‌های زیاد توانستند مأموریت خود را به خوبی انجام دهند و الگویی برای تمام انسان‌ها در مسیر اهداف بزرگ شدند.

,

////

, ////,

رشادی با اشاره به مقاومت و پایداری حضرت زینب(س) در واقع کربلا، یکی از سیره های عملی در زندگی این بانوی الهی را پرستاری و دست گیری از حال بیماران و درماندگان عنوان کرد.

, ,

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد نیز گفت: جایگاه پرستار آن قدر در دین ما ارزشمند است که خداوند نیز بارها در قرآن کریم این جایگاه مهم را ستوده و فرموده که نجات یک نفر با نجات کل بشریت برابری می کند.

,

///

, ///,

سرهنگ حسن نوری با اشاره به دغدغه های این قشر سختکوش افزود: پرستاران با قلبی رئوف، با صبر و تحمل و با الگو گرفتن از زینب کبری(س) در تمامی صحنه ها در کنار بیماران جهت ارائه  خدمت حاضر هستند.

,

وی با بیان اینکه جایگاه پرستاران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: واژه پرستار وسیع تر از آسمان، بلندتر از کوه و مهربانتر از مادر است و هر چه درباره پرستار توصیف کنیم باز هم کم است، چرا که این قشر زحمتکش 24 ساعته تلاش کرده و از عزیزان ما مراقبت می کنند که جای تقدیر دارد.

,

///

, ///,

در این مراسم که به همت بسیج خواهران ناحیه پارس آباد تدارک دیده شده بود از تعدادی از بانوان پرستار و زنان جانباز و ایثارگری که نقش پرستاری را برعهده دارند تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه