اخبار داغ

به منظور کاهش و کنترل مواد مخدر؛

نخستین جشنواره ایده های برتر در شهرستان نهبندان برگزار می شود

نخستین جشنواره ایده های برتر در شهرستان نهبندان برگزار می شود
نخستین جشنواره ایده های برتر با موضوع کنترل و کاهش مواد مخدر در شهرستان نهبندان برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت تا 12 بهمن ماه فرصت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نهبندان خبر، نخستین جشنواره ایده های برتر با شعار ایده برتر،مشارکت بیشتر،اعتیاد کمتر و با موضوع کنترل و کاهش مواد مخدر در شهرستان نهبندان برگزار می شود و برگزیدگان مورد تقدیر قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,

این جشنواره به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی و با همکاری موسسه جوانان رضوان و امور بانوان فرمانداری شهرستان نهبندان برگزار می شود.

,

اهداف جشنواره: بستر سازی جهت طرح آزادانه و خلاقانه ایده های جدید  در زمینه اعتیاد،بومی سازی ایده های ناب،کمک به سیاستگذاری در حوزه اعتیاد می باشد .

,

محورهای چشنواره: بسیج همگانی پیشگیری از اعتیاد مبتنی بر جامعه و سازمانهای مردم نهاد،نیاز سنجی و اولویت بندی مداخلات پیشگیری از اعتیاد مبتنی بر محیط های آموزشی،تحصیلی و کار،ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی و همگانی در مقابله با قاچاق و توزیع مواد اعتیادآور،ترویج زندگی سالم و غنی سازی محیط های خانوادگی،اجتماعی (فرهنگی،آموزشی و...) و کار،آسیب شناسی قوانین و ساختار فعلی مبارزه با مواد مخدر،طراحی و اجرای برنامه های اشتغال بهبودیافتگان و حمایت از خانواده های آسیب پذیر،استاندارد سازی خدمات مراکز درمان و کاهش آسیب است.

,

صاحبنظران می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به صورت مکتوب(از طریق ایمیل و یا مراجعه حضوری)تحویل نمایند.

,

شرایط آثار: به صورت مقاله علمی و تایپ شده و در حوزه کنترل و کاهش مواد مخدر در سطح شهرستان نهبندان ارائه گردد و از ارسال آثار تکراری خودداری شود.

,

به 10 اثر برتر هدایای نفیس،تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهداء می گردد.

,

آدرس دبیرخانه: نهبندان خیابان شهید رجائی،فرمانداری،دفتر اموربانوان و خانواده فرمانداری 3262213-4 ایمیل:[email protected]

, [email protected], [email protected],

زمان برگزاری جشنواره:روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1396 ساعت 10 صبح،مکان: مجتمع فرهنگی هنری نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه