اخبار داغ

در پی دیدار مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با فرماندار درمیان:

از۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه به مردم شهرستان درمیان خدمات درمانی رایگان ارائه می شود

از۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه به مردم شهرستان درمیان خدمات درمانی رایگان ارائه می شود
فرماندار درمیان گفت: بیمارستان تخصصی در ۲۳ بهمن ماه به مدت ۵ روز در شهرستان درمیان ویزیت و دارویی رایگان ارائه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان؛ در دیدار فرماندار درمیان با مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان جنوبی چگونگی برپایی بیمارستان ثابت تخصصی در شهرستان درمیان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

محمدبشیری‌زاده در این دیدار اظهار داشت: راه‌اندازی این بیمارستان در شهرستان مرزی درمیان خدمت ارزنده و ارزشمندی در راستای کمک به مردم محروم این منطقه می باشد.

,

وی افزود: شوراهای اسلامی و دهیاران سطح شهرستان این موضوع را در روستاها نیز اطلاع رسانی کنند چون خدمات بهداشتی و درمانی رایگان این بیمارستان بخش‌های مختلف شهری و روستایی را شامل می‌شود.

,

فرماندار درمیان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات این چنینی هم برای خدمات دهنده تاثیرمثبت دارد و هم برای خدمات گیرنده و مهمتر از همه اینکه رضایت‌مندی مردم را به همراه دارد.

,

بشیری‌زاده یادآور شد: همکاری و هماهنگی همه ارگان‌های ذیربط در جهت اجرای موفق و هرچه بهتر این بیمارستان ضروری است.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: طرح بیمارستان ثابت تخصصی 23 بهمن ماه سال جاری با همکاری بیمارستان خاتم الانبیا ء اسدیه و بسیج جامعه پزشکی اجرا می شود.

,

محمدرضا فخر افزود:در برپایی این بیمارستان اکیپ پزشکی متشکل از تیم‌های تخصصی از جمله چشم، ارتوپدی و دندانپزشکی و غیره اعزام خواهند شد و در مدت 5 روز فعالیت به مردم شهرستان درمیان خدمات درمانی و دارویی رایگان ارائه  می دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: برپایی بیمارستان در مناطق محروم از دو جنبه مورد توجه است که در وهله اول به منظور خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان و در وهله دوم توجه به محرومان در روحیات پزشکان نیز بسیار موثر بوده و پزشکان بسیجی از این برنامه‌ها به صورت ویژه استقبال می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه