اخبار داغ

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

یخ پروازهای تهران به گرگان و بالعکس آب شد

یخ پروازهای تهران به گرگان و بالعکس آب شد
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از سرگیری پروازهای تهران به گرگان و بالعکس خبر داد و گفت: پرواز های فرودگاه گرگان از شب گذشته برقرار و پروازها بر اساس برنامه پروازی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با از سرگیری پروازهای فرودگاه مهرآباد و عملیاتی شدن این فرودگاه، پروازهای فرودگاه گرگان از ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته با پرواز هواپیمای ATR72 آسمان به مقصد تهران از سر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: پس از آن پرواز شماره ۱۲۹۴ هواپیمایی قشم از تهران در با دو ساعت تاخیر، در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد امروز سه شنبه در فرودگاه گرگان به زمین نشست و پرواز شماره ۱۲۹۵ هواپیمایی قشم به مقصد تهران در ساعت ۰۶:۱۰ فرودگاه گرگان را به مقصد مهرآباد ترک کرد.

,

"آذری" تصریح کرد: هواپیمای ATR72 هواپیمایی جمهوری اسلامی که به دلیل شرایط جوّی فرودگاه مهرآباد در فرودگاه گرگان زمینگیر شده بود، با شماره ۳۳۰۱ در ساعت ۰۷:۲۵ گرگان را به مقصد تهران ترک کرد.

,

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان اظهار کرد: پرواز شماره ۶۲۸

,

وی خاطر نشان کرد: هواپیمایی آسمان در ساعت ۰۸:۴۰ در فرودگاه گرگان به زمین نشست و پرواز ۶۲۹ این شرکت در ساعت ۰۹:۲۰ فرودگاه گرگان را به مقصد تهران ترک کرد و سایر پروازهای فرودگاه گرگان طبق برنامه زمانی انجام خواهد شد.

,

"آذری" خاطر نشان کرد: مسافرین عزیز می توانند ضمن تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان با شماره های ۱۹۹ و  ۰۱۷۳۱۲۲۰۱۹۹تغییرات احتمالی در برنامه پروازی خود را دریافت و برابر آن، برنامه‌ریزی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه