اخبار داغ

صبح امروز؛

پروژه های عمران شهری در شاندرمن به بهره برداری رسید + تصاویر

پروژه های عمران شهری در شاندرمن به بهره برداری رسید + تصاویر
به مناسبت دهه فجر پروژه های عمران شهری شهرداری شاندرمن با حضور مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ صبح امروز همزمان با دهه فجر، با حضور مسئولین شهرستانی پروژه های عمران شهری شهرداری شاندرمن به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

مرتضی شهبازی شهردار شاندرمن در این مراسم که در میدان بازسازی شده کارگر برگزار می شد، گفت: در طول مدت کوتاه آغاز به کار مجموعه جدید شورا و شهرداری شاندرمن ۲۶ پروژه تعریف و آغاز شده است که برخی بهره برداری رسیده و برخی در روزهای آتی به اتمام می رسند و برخی دیگر در حال اجرا هستند.

,

شهبازی با بیان اینکه حل معضل بزرگ زباله در شاندرمن از نخستین اقدامات شهرداری شاندرمن بوده است، بیان داشت: ساماندهی بازار دام، ساماندهی آژانس های مسافربری، مبلمان شهری، آغاز جدول گذاری و نصب نرده های بتنی و وسایل بازی در خیابان شهید عبدالحسین زاده، شروع به کار پروژه پارک جنگلی کفود، آغاز ساماندهی مزار شهدای گمنام با هماهنکی سپاه و بنیاد حفط آثار دفاع مقدس و آسفالت کوی علافان از دیگر برنامه های این مجموعه شهری بوده است.

,

شهردار شاندرمن خاطر نشان کرد: ۳۲ اصله تیر تلسکوپی برای بلوار دانش آموز و همچنین نصب تیر برای بلوار ولیعصر از جمله دیگر برنامه هایی است که در انجام است.

,

وی ضمن تشریح اقدامات در حوزه احداث ساختمان مالی، حراست و آتش نشانی شهرداری و برنامه ریزی ها برای احداث مجتمع تجاری شهرداری، افزود: خوشبختانه توانستیم مجوز بافت فرسوده را از بنیاد مسکن دریافت کنیم که با این مجوز متقاضیان می توانند ضمن دریافت وام با سود ۱۸ درصد که تنها ۸ درصد از سود آن را متقضایان پرداخت می کنند، از تخفیف ۵۰ درصدی عوارض شهردرای نیز برخوردار شوند.

,

شهردار شاندرمن با اشاره به انعقاد قرارداد برای طرح های بازآفرینی شهری به صورت ۵ ساله و ۲۵ ساله، گفت: برای اجرای پروژه هایی همچون خیابان شهید یوسفیان نیاز به شن و ماسه است که در بازار حتی برای خرید هم موجود نیست. انتظار داریم دادستانی در این خصوص با ما همکاری کند.

,

وی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار شورای پنجم حقوق پرسنل به روز پرداخت شده است، گفت: پروژه ای که امروز به دستان شما به بهره برداری می رسد، شامل ۲۸۵۰ متر مربع فرش موزاییک به همراه روشنایی است که بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

,

شهبازی در پایان گفت: برای پروژه های آسفالت و روکش خیابان های امام خمینی، سردار جنگل و کوی علافان نیز جمعا ۲۷۵ میلیون تومان هزینه شده است.

, , , ,
, , ,
, , , , ,
, , ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه