اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی گیلان:

اورژانس اجتماعی ماسال اسفند ماه آغاز به‌کار می‌کند

اورژانس اجتماعی ماسال اسفند ماه آغاز به‌کار می‌کند
مدیر کل بهزیستی گیلان صبح امروز در ماسال گفت: اسفند ماه سال جاری مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان با هدف فعالیت در حوزه خشونت های خانگی، سالمندآزاری، کودک آزاری، خودکشی و سایر آسیب های اجتماعی آغاز به کار خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ب نقل از ماسال نیوز؛ محمدرضا پارسی مدیر کل بهزیستی گیلان صبح امروز در همایش بانوان فاطمی، پیشگامان اقتصاد مقاومتی که در ماسال برگزار می شد، با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی این سازمان برای مددجویان گفت: علاوه بر تسهیلات خود اشتغالی، سازمان بهزیستی برای برخی عزیزان که برای ضامن مشکل دارند، در قالب گروه هایی تسهیلات و کمک های بلاعوض اعطا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

پارسی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست می توانند با تشکیل گروه  و ارائه پروژه و اساسنامه از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند شوند، اظهار داشت: این برنامه سال 94 آغاز شده و تاکنون توانسته ایم آن ر در 8 شهرستان استان توسعه بدهیم.

,

وی افزود: این موضوع در ماسال هم در حال شکل گیری است.

,

مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به افتتاح مرکز توانبخشی و کاردرمانی ماسال در روز جاری، گفت: سیاست سازمان این است که مراکز کاردرمانی توسط بخش خصوصی اجرایی ود ام در ماسال به علت نبود بخش خصوص توانمند در این حوزه، توسط بخش دولتی و با کمک خیرین این مرکز راه اندازی شد.

,

وی با اشاره به عدم تامین بودجه کافی برای راه اندازی پایگاه های اورژانس اجتماعی در کشور، عنوان کرد:  خبر خوشی هم برای ماسال داریم که اسفند ماه سال جاری مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان افتتاح می شود. این اورژانس در زمینه خشونت های خانگی، سالمندآزاری، کودک آزاری، خودکشی و سایر آسیب های اجتماعی فعالیت می کند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه