اخبار داغ

قرار عاشقی در گلستان شهدا برقرار است؛

ویژه برنامه های ایام فاطمیه و دهه فجر در هیئت رزمندگان جنوب اصفهان

ویژه برنامه های ایام فاطمیه و دهه فجر در هیئت رزمندگان جنوب اصفهان
یکی از فعالان فرهنگی هیئت رزمندگان جنوب اصفهان، گفت: فضا سازی و نصب بنر از اقدام های هیات در این ایام است و در برنامه هفتگی قرار عاشقی نیز از حضور و بیان بزرگان انقلاب اسلامی بهره مند خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازمادحین؛عبدالرضا شفیعی عضو فعال هیات رزمندگان جنوب اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س)، به برنامه های این هیئت در ایام فاطمیه و دهه فجر اشاره داشت و عنوان کرد: ویژه برنامه هایی با حضور گروه های مختلف جامعه تاکنون در ارتباط با مراسم ایام فاطمیه در هیئت رزمندگان اسلام شهر سپاهان شهر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

وی افزود: در همین خصوص مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از سه شنبه شب مصادف با ۱۰ بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) به مدت دو شب در مسجدالنور شهر سپاهان شهر با حضور عاشقان و دلباختگان اهل بیت(ع) برگزار شد.

,

مسئول برگزاری مراسم های هیئت رزمندگان اسلام سپاهان شهر، در ارتباط با اقدام های صورت گرفته این هیئت، برای برپایی مراسم عزاداری ایام فاطمیه، گفت: این مراسم ها با نصب پوستر در مساجد و محله های شهر سپاهان شهر اطلاع رسانی شد و همچنین در دهه دوم، ویژه برنامه ای به مدت پنج شب با حضور سخنرانان و مداحان بنام کشوری در مسجد النور برنامه ریزی شده که به لطف خدا برگزار خواهد شد.

,

این فعال فرهنگی در ادامه فعالیت های هیئت رزمندگان اسلام این شهر در ایام فاطمیه اظهار کرد: ویژه برنامه ای با عنوان قرار عاشقی، نیز هر هفته جمعه ها در گلستان شهدا برگزار می شود و در هفته پیش رو این نشست با سخنرانی و مداحی به مناسبت ایام فاطمیه و ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

,

عضو فعال هیئت رزمندگان اسلام شهر سپاهان شهر در ارتباط با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در جلسه شورای تبلیغات اسلامی که در محل دفتر امام جمعه محترم شهر سپاهان شهر برگزار شد، شرکت کرده و همگام و همراه با امت حزب الله و هماهنگ با مسئولان شهر سپاهان شهر مطابق برنامه هایی که شورا به عهده هیات گذاشته است فعالیت خواهد شد.

,

شفیعی در ادامه تصریح کرد: فضا سازی و نصب بنر از اقدام های هیات در این ایام است و در برنامه هفتگی قرار عاشقی نیز از حضور و بیان بزرگان انقلاب اسلامی بهره مند خواهیم شد.

,

عضو فعال هیئت رزمندگان اسلام شهر سپاهان شهر درخصوص جذب و بکارگیری جوانان و نوجوان عزیز در سال جاری عنوان کرد: با برپایی جلسه های هفتگی جمعه شب ها با عنوان قرار عاشقی در گلستان شهدای اصفهان و همچنین برگزاری مناسبت ها در مساجد النور و الزهرا اقدام های مناسب و متعددی در این زمینه صورت گرفته است.

,

شفیعی اضافه کرد: حضور در مدارس، مساجد و برگزاری کلاس های متنوع برای سنین جوانان و نوجوانان، همچنین تشویق آنها برای حضور در مراسم های فرهنگی، معنوی و مذهبی هیئت از اقدام های صورت گرفته هیئت رزمندگان اسلام شهر سپاهان شهر در جذب این قشر از جامعه است.

,

انتهای یپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه