اخبار داغ

نگاهی به همایش اصلاح طلبان در قم،

از زیر سوال بردن نهادهای انقلاب تا برخورد جناحی با دستاوردهای انقلاب

از زیر سوال بردن نهادهای انقلاب تا برخورد جناحی با دستاوردهای انقلاب
زیر سوال بردن نهادهای انقلاب و برخورد جناحی با دستاوردهای انقلاب در حالی در همایش اصلاح طلبان بارها تکرار شد که خود سخنرانان این همایش هم اکنون در همین انقلاب برمسند و مقام تکیه زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، همایشی به نام کارنامه انقلاب و با حضور چهره های اصلاح طلب در حالی عصر پنچ شنبه در قم برگزار شد که مطابق پیش بینی ها  این همایش با حاشیه های روبرو باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

ساختمان فرهنگسرای جوان میزبان این مراسم بود مراسمی که علاوه بر تعداد کم مهمانان از عدم برنامه ریزی و ناهماهنگی رنج می برد.

,

البته این پایان کار نبود و محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز که جزو مهمانان اصلی همایش بود هم در قم حضور نیافت و دلیل آن عدم اطلاع درست وی از میزان استقبال مردم عنوان شد!

,

اما با این حال حضور سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس و همچنین محمد جواد حق باعث شد تا حدودی جای خالی دیگر نماینده اصلاح طلب در همایش حس نشود.

,

نکته جالب توجه در صحبت های مهمانان اصلی این همایش،  نه دفاع از کارنامه انقلاب و نه بررسی درست آن بود بلکه برخورد کاملا جناحی و یک طرفه با دستاوردهای آن در طی 40 سال گذشته بود.

,

جلودارزاده و حق شناس که هر دو از مبارزان دوران انقلاب بودند و از روز اول در مسند امور قرار داشتند بیشتر نهادهای نظام را زیر سوال برده و در واقع آن ها را سدی در برابر خواسته های خود عنوان کردند.

,

حال این که این نهادها یا با تصویب نهادهای قانونی مانند مجلس شورای اسلامی به وجود آمده اند یا این که نصح صریح قانون اساسی بر ایجاد آن ها تاکید داشته است.

,

حمله بی پروا به شورای نگهبان در گفته های سخنرانان بارها مشاهده شد، حال این که تشکیل این نهاد در قانون اساسی آمده و حتی نحوه انتخاب اعضای آن نیز به صورت صریح مشخص شده است.

,

نکته دومی که در سخنرانی مهمانان این همایش به چشم می آمد عدم بررسی تحولات انقلاب در دهه 80 به خصوص سال های 87 و 88 بود به هر حال در این سال ها بود که اعتراض بی پایه و اساس سران فتنه که با هدایت غربی ها صورت گرفت ، منجر به وضع تحریم های بی سابقه علیه کشورمان شد.

,

نکته سوم استفاده از واژه فرزندان انقلاب برای سران فتنه 88 بود که جای سوال دارد ، آیا فرزندان انقلاب به نظر و خواست مردم در سال 88 توجه کردند ، نه این که این افراد با گسیل طرفداران خود به خیابان ها بیش از یک سال همین انقلابی که باردیگر شما را بر مسند امور قرار داد را در بدترین شرایط قرار دادند و در نهایت منجر به تحریم آن شدند.

,

علاوه بر این نباید از گستاخی حق شناس نیز به سادگی عبود کرد که با جمله ای سخیف و بی ارزش در برابر صحبت های رهبر انقلاب موضع گرفت و آن را صحیح ندانست.

,

به هر حال بر کسی پوشیده نیست که اصلاح طلبان نه انقلاب اسلامی و نه نهاد های آن را قبول دارند  و نه به اصول آن پایبند هستند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه