اخبار داغ

مراجع ، علما و مسئولان استان تاکید کردند؛

مردم برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه حاضر هستند / مسئولان مشکلات مردم را حل کنند

مردم برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه حاضر هستند / مسئولان مشکلات مردم را حل کنند
مراجع ، علما و مسئولان استان با اشاره به حضور غرور آفرین مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم نشان دادند که برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه حاضر هستند و این وظیفه مسئولان است که مشکلات مردم را حل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، مردم انقلابی قم بار دیگر در 22 بهمن حماسه آفریدند و نشان دادند با تمام سختی ها و مشکلات به انقلاب و رهبر خود وفادار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

امروز مراجع ، علما و مسئولان نیز همپای ملت در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند و پایبندی خود به نظام و انقلاب را نشان دادند.

,

آیت الله مکارم شیرازی:  ملت ایران با حضور در صحنه از انقلاب اسلامی دفاع می کند

, آیت الله مکارم شیرازی:  ملت ایران با حضور در صحنه از انقلاب اسلامی دفاع می کند,

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی پرشور تر می باشد، اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر نشان دادند که در صحنه حاضر هستند و از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

,

وی ادامه داد: باید مشکلات  این ملت را شناسایی و آنها را حل کنیم.

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مردم ما مردم هوشیاری هستند، گفت:  هر قدر فشار دشمنان بیشتر باشد مقاومت و حضور مردم بیشتر خواهد بود.

,

آیت الله نوری همدانی: حضور پرشور مردم چشم استکبار را کور کرده است

, آیت الله نوری همدانی: حضور پرشور مردم چشم استکبار را کور کرده است,

 آیت‌الله نوری همدانی در حاشیه راهپیمایی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت:امروز باز هم مردم متعهد و انقلابی ایران حماسه دیگری را آفریدند.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز مردم با آرمان های نظام، انقلاب و امام تجدید بیعت کردند.

,

 

,

این مرجع تقلید با اشاره اینکه مردم مثل گذشته با این انقلاب و نظام بوده و خواهند بود، خاطرنشان کرد: حضور مردم چشم دشمنان انقلاب، آمریکا، ایادی آمریکا و به‌طورکلی استکبار را کور کرده است.

,

آیت الله جوادی آملی:  مردم قدرشناس نظام و انقلاب هستند

, آیت الله جوادی آملی, : ,  مردم قدرشناس نظام و انقلاب هستند,

آیت‌الله جوادی‌آملی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی قدرشناسی امام راحل، شهدا، جانبازان و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

مرجع تقلید شیعیان گفت: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این است که خیال شوم در سر نپرورانند.

,

آیت الله امینی:  ملت ایران با هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی می کند

, آیت الله امینی, : ,  ملت ایران با هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی می کند,

آیت الله ابراهیم امینی در حاشیه راهپیمایی با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: در طول این 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی ملت شهید پرور ایران اسلامی با انواع توطئه های دشمنان داخلی و خارجی مواجه بوده اند.

,

وی ادامه داد: ملت ایران با هوشیاری تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و در آینده هم همچنان در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

,

آیت الله امینی با اشاره به مسئولین، گفت: از مسئولین هم انتظار می رود در حل مشکلات مردم بیش از پیش تلاش و جدیت داشته باشند.

,

آیت الله مقتدایی: ملت ایران همواره در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد

, آیت الله مقتدایی, :, ملت ایران همواره در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد,

آیت الله مقتدایی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار قم فردا، بیان داشت: حضور مردم در صحنه راهپیمایی و حمایت‌شان از جمهوری اسلامی بسیار بااهمیت است، دشمنان باید بدانند که با چنین ملت آگاه و بصیری مواجه هستند، کسانی که در تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید به صحنه می آیند و حماسه ای همچون حماسه امروز را در یوم الله 22 بهمن خلق می کنند.

,

, ,

 

,

وی افزود: مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن دست رد به سینه دشمنان زدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، امسال شاهد یک حضور تماشایی در روز راهپیمایی بودیم.

,

امیرآبادی:  مردم انقلاب و نظام را دوست دارند

, امیرآبادی, : ,  مردم انقلاب و نظام را دوست دارند,

احمد امیرآبادی امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز مردم ثابت کردند که پشتیبانی انقلاب و نظام هستند ، اظهار داشت: هر موقع مردم احساس خطر کنند به میدان می آیند و حضور امروز مردم بسیار تماشایی است.

,

وی ادامه داد: سال های گذشته مردم  برای جشن پیروزی انقلاب به صحنه می آمدند اما امسال علاوه بر این مسئله بخاطر برخی از اتفاقات اخیر، مردم آمده اند که بگویند ما این انقلاب و نظام و کشورمان را دوست داریم و بابت این انقلاب شهدای بسیاری داده ایم.

,

نماینده مردم قم در مجلس بااشاره به اینکه  البته مردم گلایه دارند و با مسئولین عقد اخوت نبستند ، گفت:مردم اگر بدانند مسئولی برای آنها کار نمی کند حتما او را کنار خواهند گذاشت ولی هیچ گاه این انقلاب و نظام را کنار نمی گذارند چون مردم کشور و انقلاب را دوست دارند .

,

استاندار قم:  مردم با همه توان پای انقلاب ایستاده اند

, استاندار قم, : ,  مردم با همه توان پای انقلاب ایستاده اند,

سید مهدی صادقی امروز در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به پیام این مردم به اغتشاشاگران اخیر و مسئولین ، اظهار داشت: پیام مردم با حضور در راهپیمایی به اغتشاشاگران اخیر بسیار رسا و گویا می باشد.

,

وی ادامه داد:مسئولین بدانند که مردم همیشه پشرو و پیش قدم بودند و پای انقلاب با همه توان ایستاده اند.

,

, ,

استاندار قم با اشاره به اینکه ما بایستی حداقل به وظیفه خود آشنا باشیم و آن  را درست انجام دهیم،گفت: انشالله این مسئله باعث شود ما به کمک خود مردم در جهت رشد و شکوفایی قدم های خوبی را برداریم .

,

سید مهدی صادقی امروز در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به پیام این مردم به اغتشاشاگران اخیر و مسئولین ، اظهار داشت: پیام مردم با حضور در راهپیمایی به اغتشاشاگران اخیر بسیار رسا و گویا می باشد.

,

وی ادامه داد:مسئولین بدانند که مردم همیشه پشرو و پیش قدم بودند و پای انقلاب با همه توان ایستاده اند.

,

استاندار قم با اشاره به اینکه ما بایستی حداقل به وظیفه خود آشنا باشیم و آن  را درست انجام دهیم،گفت: انشالله این مسئله باعث شود ما به کمک خود مردم در جهت رشد و شکوفایی قدم های خوبی را برداریم .

,

فرمانده انتظامی استان قم:  مردم برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه حاضر هستند

, فرمانده انتظامی استان قم, : ,  مردم برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه حاضر هستند,

سردار کاظم مجتبایی امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ، اظهار داشت: این رابطه معنایی مردم با نظام را می رساند .
وی ادامه داد: مردم با بصیرت ،فهم و معرفت بالایی از نظام دفاع می کنند که این مسئله را دشمن رصد و دیده بانی می کند.
فرمانده نیروی انتظامی قم افزود: دشمن از این بحث برداشت می کند که مردم روز به روز قوی تر و جدی تر و معنایی تر از نظام خود دفاع می کنند .
وی بیان داشت: دشمن این حضور مردم را در تحلیل ها و معادلات خود اثر می دهد که این انقلاب شکست ناپذیر است و نمی شود با مردمی که روز به روز عاشقانه برای دفاع از انقلاب خود به صحنه می آیند رودرو شد.

, قم فردا, قم فردا,
,
,
,

 

,

رئیس شورای شهر قم: مردم نشان دادند که هیچگاه آرمان‌های انقلاب را فراموش نمی کنند

, رئیس شورای شهر قم, :, مردم نشان دادند که هیچگاه آرمان‌های انقلاب را فراموش نمی کنند,

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار قم فردا،اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نشان میدهد مردم همچنان پشتیبان اسلام هستند و پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند.

,

وی افزود: هرچند که مردم با حضور در راهپیمایی حمایت خود از انقلاب را به اثبات رساندند اما از مسئولین انتظار دارند که با "کار و تلاش" مشکلات موجود را برطرف نمایند.

,

جلالی بیان کرد: امروز دیگر زمان حرف زدن نیست بلکه باید عمل کرد، و عمل ما امروزه در گرو توجه به سخنان رهبری، حفظ وحدت و بهره بردن از ظرفیت های داخلی کشور معنا پیدا می کند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ما چه به لحاظ فکری و چه به لحاظ مادی ظرفیت های ارزشمندی در کشور داریم که اگر دست به دست هم بدهیم و بخشی از سیاست زدگی ها را کنار بگذاریم میتوانیم برای حل مشکلات کشور گام های موثری برداریم.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم: مسئولین نباید از فرصت "خدمت کردن به مردم" غافل شوند

, معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم, :, مسئولین نباید از فرصت "خدمت کردن به مردم" غافل شوند,

احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار قم فردا، گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیامی برای همه است، پیامی به امام شهیدان، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای ترور، دشمنان نظام و در نهایت مسئولین کشور.

,

, ,

 

,

وی اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند "انقلاب ما انفجار نور بود"، در زنده بودن انقلاب همین بس که شعارهای صدر انقلاب هم‌اینک در آستانه چهلمین سال شکل‌گیری جمهوری اسلامی همچنان زنده است و دستخوش تغییر نشده است.

,

جمالی ادامه داد: این راهپیمایی یک پیام هم به دشمنان انقلاب دارد، مردم با حضور در صحنه راهپیمایی میخواهند این پیام ار به مستکبرین و نظام‌های سلطه گر برسانند که مردم ایران همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و تا زمانی که مردم در صحنه باشند دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه