اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی بانه:

۲۵ تن برنج در بانه توزیع می شود

۲۵ تن برنج  در بانه توزیع می شود
مدیر جهاد کشاورزی بانه از توزیع 25 تن برنج با هدف حمایت از مصرف کننده و با منظور تنظیم قیمت بازار این کالای اساسی در بانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، مهندس کریم شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: 25 تن برنج درجه یک هندی و تایلندی با نرخ دولتی در شهرستان بانه توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آرباباخبر،,

وی افزود: این اقدام در راستای حمایت از مصرف کننده و همچنین تنظیم قیمت این کالای پر مصرف خوراکی در بازار بانه توزیع می شود.

,

 شریفی تصریح کرد: برنج 1121 دانه بلند هندی که در بازار به قیمت حداقل 65 هزار تومان به فروش می رسد با نرخ دولتی 56 هزار تومان و نوع دیگر برنج هندی با قیمت 26 هزار تومان و برنج درجه یک تایلندی هم با قیمت 39 هزار تومان عرضه می شود.

,

رئیس جهاد کشاورزی بانه خاطرنشان کرد: این میزان برنج تنظیم بازار در سه فروشگاه عامل: فروشگاه جنیره در سه راهی بویین، فروشگاه تعاونی فرهنگیان" در نقاط مختلف شهر بانه در بین متقاضیان و شهروندان توزیع می شود.

,

وی همچنین از توزیع مرغ و تخم مرغ با هدف تنظیم بازار در بانه نیز خبر داد و گفت: این اقلام پرمصرف نیز هفته آینده در بازار بانه بین شهروندان با نرخ دولتی توزیع می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه