اخبار داغ

فرماندار هشترود در جلسه شورای اداری:

رتبه اول هشترود در نرخ بیکاری در استان/ رشد منفی جمعیت هشترود در ۵ سال گذشته

رتبه اول هشترود در نرخ بیکاری در استان/ رشد منفی جمعیت هشترود در ۵ سال گذشته
امین امینیان گفت: تمامی روسای ادارات باید پاسخگو و انتقاد پذیر باشند و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری درست راهنمایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک هشترود، امین امینیان فرماندار هشترود صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان هشترود با نرخ بیکاری ۲۴/۳۲ درصد رتبه اول استان را در بیکاری دارد. گفت: همچنین طبق آخرین آمار دریافتی نرخ رشد جمعیت از سال ۹۰ تا ۹۵ منفی ۱/۲۳ درصداست که شهرستان هشترود در رتبه نخست فهرست مهاجر فرست ترین شهرستان های استان آذربایجان شرقی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 
وی اظهار داشت: توسعه، عمران و پیشرفت این شهرستان در گرو توجه و تدبیر به صورت کاربردی در پتانسیل های بالقوه آن می باشد.

,
,

 
امینیان افزود: از جمله این پتانسیل ها حوزه معدن، کشاورزی و گردشگری می باشد و باید برنامه ای در خصوص لزوم توسعه در موارد ذکر شده آماده و اجرایی شود.

,
,

 
فرماندار هشترود به وجود و ظرفیت اراضی وسیع زراعی شهرستان شامل منابع آبی فروان و سد سهند و شبکه های پایاب آن اشاره نمود و تصریح کرد: وجود۵۹ معدن کشف شده از  معادن مس , طلا , سنگ و آهن و همچنین وجود آثار تاریخی و زیست محیطی شامل قلعه ضحاک , غارآهکی آغبلاغ و بقعه بایزید بسطامی در هشترود از قابلیت های مهم برای ایجاد اشتغال در این شهرستان می باشد.

,
,

 
وی از سرمایه گذاران خواست که بدون هیچ دغدغه فکری در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

,
,

 

,

 

,

امینیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران هشترودی های سایر شهرها اضافه کرد: تمامی روسای ادارات باید پاسخگو و انتقاد پذیر باشند و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری درست راهنمایی کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه