اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار مطرح کرد

قاچاق لوازم‌یدکی خودرو پدیده‌ای رو به گسترش در جویبار/ تشدید نظارت بر بازارهای شب عید

قاچاق لوازم‌یدکی خودرو پدیده‌ای رو به گسترش در جویبار/ تشدید نظارت بر بازارهای شب عید
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار گفت: قاچاق لوازم‌یدکی خودرو در این شهرستان بسیار مشاهده‌ شده که اکثراً کالای چینی بی‌کیفیت هستند که برخورد با آن نیاز به همکاری و هماهنگی سایر شهرستان‌ها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، محمود فیروزجایی عصر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در ماه گذشته با همکاری مراجع ذی‌ربط از 23 واحد صنفی در شهرستان جویبار بازدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

وی افزود: در این بازدیدها برخی کالاهای قاچاق در بخش لوازم‌آرایشی و بهداشتی به میزان 12 میلیون و 600 هزار ریال کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار به کاهش قاچاق تلفن همراه اشاره کرد و ادامه داد: با طرح رجیستری گوشی، در این صنف قاچاق بسیار کم‌رنگ شده است.

این مسئول از قاچاق لوازم‌یدکی خودرو خبر داد و گفت: در این مدت شاهد قاچاق لوازم‌یدکی خودرو بسیاری بودیم که اکثراً کالای چینی بی‌کیفیت هستند.

فیروزجایی تصریح کرد: برخورد با قاچاق لوازم‌یدکی خودرو نیاز به همکاری و هماهنگی سایر شهرستان‌ها نیز دارد زیرا تنها نظارت بر شهرستان جویبار کفایت نمی‌کند.

وی به تشدید نظارت بازار در پایان سال اشاره و اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سال و بازارهای شب عید، نظارت خود را بر روی کالاهای اساسی مردم در بازار تشدید می‌کنیم.

انوشیروان محمودیان رئیس تعزیرات حکومتی قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ نیز در این جلسه گفت: از شهریور تاکنون 6 پرونده قاچاق کالا در شهرستان جویبار بررسی‌شده که ارزش آن 37 میلیون و 350 هزار تومان است.

وی خواستار همکاری بیشتر نهادها در برخورد با واحدهای صنفی متخلف شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه