اخبار داغ

در اقدام غیر انسانی صورت گرفت؛

قطع شبانه 430 اصله درخت پسته در سعادت آباد رشتخوار+ تصاویر

قطع شبانه 430 اصله درخت پسته در سعادت آباد رشتخوار+ تصاویر
مالک باغ پسته‌ای در روستای سعادت آباد شهرستان رشتخوار از قطع بیش از 430 اصله درخت پسته 11 ساله باغ‌ خود به صورت شبانه در این روستا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، فرد یا افرادی ناشناس در حرکتی غیر انسانی و به صورت شبانه تعداد بیش از 430 اصله درخت پسته در روستای سعادت آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رشتخوار را قطع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,


این درختان که بعضا بیش از 11 سال از زمان کاشت آن‌ها می‌گذرد در عرصه باردهی بودند، که سالانه علاوه بر تولید مقادیر زیادی پسته در لطافت هوای روستا نیز موثر بودند.

,
,

 

,

حسین ابراهیمی مالک این باغ در گفتگو با خبرنگار ما گفت: درختان پسته در این باغ‌ها بیش از 11 سال عمر داشتند که در سال‌های خشک‌سالی با زحمت فراوان نسبت به آب دهی آن اقدام کردیم که یک‌شبه تمام زحمات من و خانواده‌‌ام بر باد رفت.

,

 

,


این باغدار اهل روستای سعادت آباد رشتخوار با توجه به سن 11 ساله درختان خسارت وارده به باغ خود را چیزی حدود 200 میلیون تومان عنوان کرده است.

,
,

 

,


ابراهیمی خواستار رسیدگی مسئولین در سطح شهرستان در رابطه با این اقدام غیر انسانی و شناسایی فرد یا افراد متخلف در این رابطه شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه