اخبار داغ

فرماندار بهبهان در سیمای ملی :

بیش از ۲۰۰۰ شغل در بهبهان ایجاد کردیم / بهبهان در همه زمینه ها سرآمد است

بیش از ۲۰۰۰ شغل در بهبهان ایجاد کردیم / بهبهان در همه زمینه ها سرآمد است
مظفری گفت : تصمیم داریم به نیت 1101 شهدای گرانقدر بهبهان همین میزان در بهبهان نهال کاری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان : علی مظفری فرماندار بهبهان که به دعوت عوامل برنامه " سرزمین ما " از شبکه یک سیما به همراه دو تن از کوهنوردان ایده پرداز و خلاق بهبهانی در این ویژه برنامه حضور پیدا کردند به تشریح ویژگی های جغرافیایی و فرهنگی شهرستان بهبهان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان :,


علی مظفری در بخشی از صحبت های خود به خصوصیات مردم بهبهان پرداخت و در سوال مجری که پرسید چگونه توانستید طرح روستاهای عاری از دخانیات را پیاده کنید ، گفت  : حقیقتا مردم شهرستان بهبهان در همه زمینه ها سر آمد است .

وی افزود : بهبهان در زمینه های علمی ، وجود علما ، شهدای گرانقدر و اقلیمی که دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این عامل باعث شده تا در زمینه فرهنگ سازی براحتی بتوانیم طرح های خوبی را پیاده کنیم ، یکی از این طرح ها که با استقبال خوب مردم روستاها مواجه شد اجرای طرح روستای عاری از دخانیات است که به خوبی انجام شد.

فرماندار بهبهان در ادامه اظهار کرد : خوشبختانه با تلاش های دکتر شریعتی استاندار خوزستان و شخص دکتر روحانی اعتبارات خوبی برای حل ریزگردهای استان در نظر گرفته شده است که بزودی کارهای مربوط به آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهبهان از نظر منابع آبی مشکل ندارد ابراز کرد : شهرستان بهبهان از سه رودخانه غنی برخوردار است اما با توجه به خشکسالی به وجود آمده ، به منابع آبی ضربه زده است.

مظفری از صدور مجوز ساخت دو مجتمع پتروشیمی در بهبهان توسط شریعتی استاندار خبر داد و گفت : برنامه های خوبی برای اشتغال زایی در نظر داریم.

این مقام مسئول ادامه داد : تاکنون بیش از 2 هزار نفر در این شهرستان مشغول بکار شدند .

فرماندار بهبهان در پایان خاطر نشان کرد : روزی که از بهبهان بروم خودم را بهبهانی میدانم و معتقدم هر کس به بهبهان بیاید همین نظر را خواهد داشت .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه