اخبار داغ

ساکنان خیرآباد پایین بهارستان غرق در مشکلات/ محرومیت روستاهای بهارستان تمامی ندارد

ساکنان خیرآباد پایین بهارستان غرق در مشکلات/ محرومیت روستاهای بهارستان تمامی ندارد
مشکلات موجود در روستای خیرآباد پایین صدای اعتراض ساکنین این محله را درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، محرومیت‌زدایی و آباد کردن مناطق محروم کشور در طول زمان همیشه جزو الویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد، اما گاهی برخی از مناطق به دلیل کم توجهی برخی مسئولان یا نبود امکانات، بودجه و زیرساخت‌های لازم، محروم و بدون امکانات موردنیاز باقی می مانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

روستای خیرآباد پایین شهرستان بهارستان از جمله این مناطق می باشد، که پس از گذشت بیش از ۷ سال از تشکیل شهرستان بهارستان، هنوز بسیاری از امکانات اولیه سکونت را ندارد و ساکنین این محله از شرایط حاکم، ناراضی و ناراحت می باشند.

,

عدم وجود آسفالت مناسب، چاله‌های معابر، قطعی‌های برق و آب و نداشتن کلینیک یا مطب در سطح روستا تنها بخش کوچکی از مشکلات روستای خیرآباد پایین می باشد که در فاصله ۳۰ کیلومتری از پایتخت قرار گرفته است.

,

گفتنی است که شهرستان بهارستان باتوجه به جمعیت بالایی که دارد و امکانات و زیرساخت‌های موجود در این شهرستان، جزو شهرستان‌های محروم کشور به شمار می آید و روستاهای این شهرستان نظیر خیرآباد پایین مطمئناً در شرایط بدتری نسبت به کل شهرستان به سر می برند.

,

اعتراضات، تصاویر و سوژه‌های مردمی که از ساکنین خیرآباد پایین برای اصحاب رسانه شهرستان بهارستان ارسال می شود، به خوبی نشان دهنده شرایط این روستا و نارضایتی ساکنین آن می باشد، گرچه فعالیت‌های بخشداری بوستان و فرمانداری بهارستان در راستای ساماندهی این منطقه بر همگان آشکار است، اما ساکنین خیرآباد پایین به اقدامات بزرگتری برای رسیدن به آرامش نیاز دارند.

,

حال باید دید مسئولان شهرستان بهارستان در روزهای پایین سال ۹۶ اقدام جدی‌ای در راستای بهبود شرایط خیرآباد پایین خواهند کرد یا خیر؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه