اخبار داغ

مسئول ستاد فاطمیه آذربایجان غربی:

۱۲۰۰ متر پارچه نوشته ویژه ایام فاطمیه در معابر ارومیه نصب شد

۱۲۰۰ متر پارچه نوشته ویژه ایام فاطمیه در معابر ارومیه نصب شد
مسئول ستاد فاطمیه آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ایام فاطمیه پارچه نوشته هایی به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر در سطح شهر ارومیه نصب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول اصغرزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: نصب پارچه نوشته های سطح شهر به مناسبت ایام فاطمیه از طرف ستاد فاطمیه و با همکاری شهرداری ارومیه صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: همه هزینه های مربوط به این پارچه نوشته ها از طریق خیرین تامین شده و از ستاد فاطمیه کشور خریداری و ارسال شده است.

,

مسئول ستاد فاطمیه آذربایجان غربی، بیان کرد: این پارچه نوشته ها به تعداد ۴۰ عدد بوده که در خیابان های امینی، امام، سرداران، منتظری و مطهری نصب شده است.

,

وی، در خصوص متراژ پارچه های نصب شده، گفت: متراژ مجموع پارچه های نصب شده در خیابان های ارومیه حدود یک هزار و ۲۰۰ متر است.

,

* اجرای یادواره شهدای ۳۵ روستای ارومیه در روستای قره بغلو

, * اجرای یادواره شهدای ۳۵ روستای ارومیه در روستای قره بغلو,

رئیس مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نیز در خصوص اقدامات انجام شده در راستای گرامیداشت ایام فاطمیه در این شهر، اظهار داشت: برای گرامیداشت ایام فاطمیه و صادقیه تعداد ۴۵ پارچه نوشت در خیابان های خیابان های امام(ره)، سرداران و خیابان مصلی نصب شده است.

,

وی، افزود: برنامه های مشترک با ۳۵ مسجد در سطح شهر ارومیه با پخش بنر و پارچه نوشته در این مساجد اجرا شده که برای برگزاری هرچه بهتر ایام سوگواری و شهادت فاطمه زهرا(س) همکاری می شود.

,

ناصر رکاب، اضافه کرد: در ورودی ها و سطح شهر ارومیه ۲۵ بنر بزرگ از احادیث امام جعفر صادق(ع) نصب شده و در کنار این بنرها  ۱۰ بنر با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) نصب شده است.

,

وی، ادامه داد: محل های پیش بینی شده برای پشت نویسی ماشین ها در ۶ محل تعبیه شده که این امر از جمله در خیابان های عطایی، میدان ولایت فقیه و میدان انقلاب در مقابل ساختمان شهرداری صورت می پذیرد.

,

رئیس مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، گفت: ۳ ایستگاه صلواتی پخش چای و بسته های فرهنگی ویژه این ایام نیز در خیابان های عطایی، خیام، میدان ولایت فقیه در نظرگرفته شده است.

,

وی، خاطرنشان کرد: اجرای یادواره شهدای ۳۵ روستای شهرستان ارومیه که در روستای قره بغلو و با حضور مداح اردبیلی و میهمانان استانی و شهرستانی اجرا شد از جمله مهم ترین اقدامات شهرداری ارومیه در ایام فاطمیه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه