اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون خبر داد؛

کسب رتبه برتر استانی توسط کمیته امداد تیران و کرون/ ۱۲ میلیارد ریال زکات در سال جاری جمع آوری شد

کسب رتبه برتر استانی توسط کمیته امداد تیران و کرون/ ۱۲ میلیارد ریال زکات در سال جاری جمع آوری شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون با اشاره به رتبه برتر شهرستان پیرامون بحث زکات، گفت: ۱۲ میلیارد ریال زکات از محل کمک های مردمی در شهرستان در ۹ ماهه سال جاری جمع آوری و صرف کمک به قشر بی بضاعت و مستضعف شهرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی طالبی در گفتگو با سفیر تیران و کرون، با اشاره به جذب مشارکت های مردمی توسط کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان، اظهار کرد: ۱۲ میلیارد ریال زکات از محل کمک های مردمی با اعتماد سازی و پیگیری های انجام شده در شهرستان در ۹ ماهه سال جاری جمع آوری و صرف کمک به قشر بی بضاعت و مستضعف شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و , کرون,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون با بیان اینکه جمع آوری مبلغ چهار میلیارد ریال در سر فصل زکات شهرستان تعیین شده بود، گفت: مبلغ زکات امسال معادل سه برابر توافق نامه بوده که شهرستان تیران و کرون با جمع آوری این مبلغ و صرف آن برای نیازمندان رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.

,

وی ضمن تقدیر از نیک اندیشی و کمک های انسان دوستانه مردم به مستضعفان، تصریح کرد: زکات جمع آوری شده شامل زکات واجب، زکات فطریه، زکات مستحب و انفاق فی سبیل الله بود.

,

طالبی با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده در سرفصل های مختلف برای نیازمندان هزینه شد، خاطرنشان کرد: معیشت، خدمات درمانی و بهداشتی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و فعالیتهای عمرانی از جمله سرفصل های ذکر شده است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون با بیان اینکه فعالیت های عمرانی در دو بخش پروژه های روستایی مانند ساخت حسنیه، خانه عالم و جدول گذاری معابر با همکاری مردم و تعمیر، بازسازی و احداث مسکن برای مددجویان انجام می شود،  افزود: پنج واحد منزل مسکونی از محل زکات جمع آوری شده در ۹ ماهه سال جاری برای مددجویان نیازمند واجد شرایط ساخته شد و در اختیار آن ها قرار گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه