اخبار داغ

شهرگلستان به استقبال بهار 97 رفت/ ستاد استقبال از بهار شهرداری شهرگلستان دست به کار شد

شهرگلستان به استقبال بهار 97 رفت/ ستاد استقبال از بهار شهرداری شهرگلستان دست به کار شد
شهرگلستان با تشکیل نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار 97، به استقبال سال جدید رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، اولین نشست ستاد استقبال از بهار 97 شهرداری شهرگلستان به ریاست عزیزی معاون اداری و مالی شهرداری شهرگلستان و با حضور اعضای ستاد در محل ساختمان شهرداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

عزیزی در حاشیه این جلسه با اشاره به اهداف برگزاری نشست ستاد استقبال از بهارس، گفت: این جلسه در راستای ارائه خدمات رسانی به شهروندان در ایام عید نوروز و همچنین آماده‌سازی فضای سطح شهر برگزار شد.

,

وی در ادامه باتاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی قوی و دقیق در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: رفع برخی نقاط ضعف، امتیازات خاص ارائه شده به گردشگران خصوصاً شهروندان گلستانی رشد بهتری داشته، به شکلی که در ایام نوروز شاهد کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران و سایر شهروندان از اقدامات برنامه‌ریزی شده، خواهیم بود.

,

معاون اداری و مالی شهرداری شهرگلستان با اشاره به مصوبات این جلسه، تبیین کرد: پاکسازی، روشنایی، تجهیز پارک‌ها و اماکن تفریحی، زیباسازی شهر همراه با کاشت نهال و گیاه و مرمت خیابان‌های اصلی و فرعی از جلمه مصوبات ستاد استقبال از بهار 97 شهرداری شهرگلستان می باشد.

,

وی همچنین به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای رفع و پوشاندن نواقص ظاهری شهر در ایام نوروز اشاره کرد و تاکید داشت: علاوه‌بر نظافت عمومی شهرگلستان، تیم‌هایی در راستای فعالیت شبانه روزی در این ایام در شهر مستقر خواهند شد.

,

عزیزی درپایان باتوجه به اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان جزو الویت‌های مجموعه مدیریت شهری گلستان می باشد، افزود: در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار تلاش خواهیم کرد تا کارها و شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا باعث نشاط و شادابی بیشتر شهر، شهروندان و مسافران شود.

,

درپایان این جلسه اعضای ستاد هرکدام نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات خود را پیرامون موضوع برگزاری جلسه ارائه کردند و در این راستا به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه