اخبار داغ

امام‌جمعه خورموج در جمع تشییع‌کنندگان شهدای گمنام:

بوستان مفتون بهترین مکان برای ایجاد مرکز فرهنگی است

بوستان مفتون بهترین مکان برای ایجاد مرکز فرهنگی است
امام‌جمعه شهر خورموج گفت: سیاست حکیمانه در مجموعه نظام است که شهدای گمنام در محلی خاک‌سپاری شوند که بتواند حرکت بزرگ فرهنگی ایجاد کند به همین خاطر این بوستان برای دفن شهدای گران‌قدر گمنام انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام‌جمعه شهر خورموج پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر خورموج گفت: با تشییع شهدای گمنام در سطح کشور حرکت فرهنگی بزرگی انجام می‌شود و امروز که شهر خورموج میزبان دو لاله خونین است حرکت بزرگ فرهنگی در سطح شهرستان دشتی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی افزود: با باقی ماندن پیکر مطهر شهدا در برخی از مناطق جنگی این برکت بزرگ امروز نصیب کشور شده است تا عطر و یاد شهدا همه‌ساله فضای کشور را معطر کند.

,

مصلح اضافه کرد: ما نیاز به تذکر و یادآوری داریم این حرکت بزرگ فرهنگی می‌تواند بزرگ‌ترین یادآوری برای ما و کسانی باشد که در غبار روزمره زندگی یاد شهدا و فرهنگ بزرگ شهادت را فراموش کرده‌ایم.

,

امام‌جمعه خورموج تأکید کرد: حضور پربرکت شهدا باعث می‌شود تا ما امروز شکر گذار نعمت‌های بزرگی چون انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت جامعه اسلامی، نعمت بزرگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکات) باشیم.

,

وی تصریح کرد: گرچه شهر خورموج هم‌اکنون میزبان 5 شهید گمنام در محل گلزار شهدا است، اما جای شهید گمنام در نقطه‌ای از شهر که بتواند یک پایگاه بزرگ فرهنگی و هدایتی ایجاد کند خالی به نظر می‌رسید و این مکان (پارک مفتون) بهترین مکان برای ایجاد این مرکز فرهنگی است.

,

امام‌جمعه خورموج بیان کرد: سیاست حکیمانه در مجموعه نظام است که شهدای گمنام در محلی خاک‌سپاری شوند که بتواند حرکت بزرگ فرهنگی ایجاد کند به همین خاطر این بوستان برای دفن شهدای گران‌قدر گمنام انتخاب شد.

,

وی در پایان اضافه کرد: این بزرگ‌ترین برکت الهی بود که شهدای گمنام مردم شهرستان دشتی را در سالروز شهادت بانوی دوعالم، دورهم این‌گونه گرد بیاورند و برای این برکت بزرگ خداوند متعال را شاکر هستیم.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه