اخبار داغ

اعلام آمادگی شهردلوار برای میزبانی از زائران راهیان نور نوروز

اعلام آمادگی شهردلوار برای میزبانی از زائران راهیان نور نوروز
فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوارگفت: جزیره خارگ برای میزبانی اردوهای راهیان نور دریایی آماده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلواردر گفت‌وگو با خبرنگار سپاس، اظهار کرد: دیار شهید ریئسعلی دلواری به عنوان یکی از مناطق میزبان راهیان نور آماده پذیرایی از مهمانان راهیان نور می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: حضور راهیان نور در این دیار علاوه بر بعد فرهنگی و انقلابی، زمینه توسعه و پویایی اقتصادی را نیز در این بخش سبب می‌شود.

, .,

سلیمانی تصریح کرد: راهیان نور به عنوان یکی از بهترین بسترها و فضاهایی است که توانسته در سبک زندگی و ترویج زندگی دینی اثرگذار باشد چراکه اصول زندگی رزمندگان در جبهه‌ها "فرهنگ تاریخی بزرگ در عرصه‌های اجتماعی "و "وحدت ملی" به وجود آورد تا همه به یک سمت و یک هدف در مقابل یک دشمن مشترک به "دفاع از کشور" بر خیزند.

, " , .,

فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار عنوان کرد: رشادت‌های اهالی شریف شهید رئیسعلی دلواری به‌صورت مستند برای زائران این خطه روایت شود، دیاری که به تعداد دلیر مردان ایران نام گرفته و از مهین خود دفاع کرده است.

,

وی گفت: دلوار به‌عنوان نماد مقاومت و رشادت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها یک شاخص به حساب می‌آید، این خطه  یادآور روزهای ایثار و مقاومت ایران اسلامی در مبارزه با ضد استعاری است.

,

سلیمانی یادآورشد: در حال حاضر این دیار با فعالیت نیروی های انقلابی و بسیجی جهت آماده سازی و فراهم کردن بستر اردوی راهیان نور دریایی سال ۹۷ در دلوار هستیم و امیدواریم با همکاری همه جانبه تمامی مسئولان در بخش دلوار شاهد میزبانی شایسته‌ای از زائران راهیان نور کشور باشیم.

, .,

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سالیان گذشته این دیار حماسه افرین به‌عنوان یکی از نقاط مهم و صحنه آرا در راهیان نور کشور بوده است که سالانه میزبان هزاران زائر  می باشد.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه