اخبار داغ

آخرین خبر از سازمان پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد؛

تا به حال هیچ جسدی به این سازمان انتقال داده نشده است/ احراز هویت و علت فوت در دستور کار است

تا به حال هیچ جسدی به این سازمان انتقال داده نشده است/ احراز هویت و علت فوت در دستور کار است
کامروز امینی گفت: استدعا داریم بدون اطلاع رسانی قبلی به این سازمان مراجعه ننمایند تا روند قانونی این سانحه دلخراش در کوتاه ترین زمان ممکن تسریع گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج در کوه دنا و بعد از ساعت ها تلاش و کار امدادی بالاخره قبل از ظهر امروز لاشه این هواپیما در قلعه صعب العبور دنا توسط تیم های امداد و نجات پیدا شد. در حال حاضر تمامی دغدغه خانواده های داغدار، بیرون آوردن اجساد از زیر لاشه هواپیما و برف های دو متری این منطقه می باشد که کار امداد را برای تیم های گسیل شده به این منطقه صعب العبور و انتقال آنها به پزشک قانونی استان را با مشکل دو چندان روبرو ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

به همین خاطر این پایگاه خبری تحلیلی جهت اطلاع از آخرین وضعیت این سانحه جانگداز ارتباط تلفنی با کامروز امینی مدیرکل سازمان پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده است تا از آخرین اطلاعات واصله مطلع گردد.

,

 

,

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد د رگفتگو با چهارفصل گفت: تیم پزشک قانونی به صورت آماده باش کامل درآمده است تا به محض انتقال اجساد به این سازمان همه مراحل قانونی اعم از احراز هویت و علت فوت را در سریعترین زمان ممکن انجام بدهد.

,

 

,

کامروز امینی افزود: تا به حال هیچ جسدی از سانحه هواپیمایی تهران_یاسوج به این مرکز انتقال داده نشده است، اجساد به صورت مستقیم و با بالگرد به یاسوج منتقل خواهد شد و به محض اینکه این کار از سوی نیروهای امدادی صورت بپذیرد سازمان پزشکی طی یک اطلاع رسانی کلی و فراخوان ملی از همه خانواده های داغدار جهت انجام مراحل قانونی اجساد و احراز هویت آنها دعوت به عمل خواهد آمد.

,

 

,

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: استدعا داریم بدون اطلاع رسانی قبلی به این سازمان مراجعه ننمایند تا روند قانونی این سانحه دلخراش در کوتاه ترین زمان ممکن تسریع گردد.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه