اخبار داغ

فرماندار گناباد:

هیچ فردی از گناباد در ناآرامی‌های اخیر تهران شرکت نداشته است/ دراویش تقلبی نباید به گنابادی شناخته شوند

هیچ فردی از گناباد در ناآرامی‌های اخیر تهران شرکت نداشته است/ دراویش تقلبی نباید به گنابادی شناخته شوند
فرماندار گناباد با اشاره به احتمال دست داشتن خارجی ها در ناآرامی‌های اخیر تهران، گفت: دراویش تقلبی نباید به اسم گنابادی شناخته شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نبی پور در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به آشوب‌های روز گذشته عده‌ای دراویش تقلبی در تهران، اظهار کرد: در گناباد دراویش 2.5 تا سه درصد جمعیت را شامل می شوند و اکثر افرادی هم که در گناباد حضور دارند به صورت وراثتی عضو این فرقه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: این افراد اکثرا در شهر بیدخت گناباد ساکن هستند و هیچ تحرک سیاسی و مذهبی خاصی هم ندارند و در این ناآرامی های اخیر تهران، هیچ فردی از گناباد شرکت نداشته است.

,

 

,

فرماندار گناباد گفت: این تصور اشتباهی است که از گناباد عده ای در تهران اعتراضاتی داشته و قائله ای را به راه انداخته اند؛ چراکه این افراد آشوبگر اصلا گنابادی نیستند و احتمال می دهیم از شهرستان های دیگر باشند.

,

 

,

وی افزود: به این موضوع اعتراض داریم که چرا این فرقه به گناباد منتسب شده اند، بنابراین امروز مردم در حوزه علمیه گناباد تجمعی دارند که در این تجمع تاکید دارند که پسوند گناباد از این فرقه حذف شود.

,

 

,

نبی پور با بیان اینکه این فرقه نعمت اللهی و سلطانی هستند و به گناباد هیچ ربطی ندارند، تصریح کرد: در منطقه گناباد دراویش با مردم زندگی عادی و بدون درگیری داشته اند، البته مردم به این فرقه دراویش اعتقادی ندارد و از گناباد فردی به این فرقه نپیوسته است و وابستگی ها به صورت ایدئولوژیک نیست و تنها به صورت وراثتی است.

,

 

,

فرماندار گناباد با اشاره به احتمال دست داشتن خارجی ها در این موضوع و سوء استفاده از آنان، تصریح کرد: دراویش تقلبی نباید به اسم گناباد شناخته شوند.

,

 

,

وی ابراز کرد: در 22 بهمن امسال راهپیمایی باشکوهی با حضور دراویش برگزار شده و اصلا در شهرستان تحرکات ضد نظام نداشته اند؛ این فرقه سال ها است که به گناباد رفت و آمدی ندارند و تأکید داریم این افراد گنابادی نیستند و تنها بدنامی برای این منطقه داشته اند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه