اخبار داغ

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد خبر داد

فعالیت 35 نجاتگر در طرح امداد نوروزی امسال در اسدآباد/فعالیت مداوم دو پایگاه امدادی ثابت و موقت در نوروز

فعالیت 35 نجاتگر در طرح امداد نوروزی امسال در اسدآباد/فعالیت مداوم دو پایگاه امدادی ثابت و موقت در نوروز
سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد از فعالیت سه حوزه امدادو نجات، جوانان و داوطلبان در طرح نوروزی امسال خبر داد و گفت: در این طرح 35 نجاتگر در امدادو نجات، 3 نفر روز در طرح راهنمای مسافرین فعالیت خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا اعتصام در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به اجرای طرح زمستانی توسط جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این طرح از ابتدای دی ماه امسال آغاز شده که در ادامه اجرای آن در اسفندماه با طرح امدادی نوروزی همراه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی گفت: طرح امداد نوروزی امسال از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه در سه حوزه امداد و نجات، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

,

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد تصریح کرد: در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر طرح امدادی اجرا می‌شود و 35 نفر نجاتگر در این زمینه ارائه خدمت می‌کننند که عمده‌ترین فعالیت نوروزی در این زمینه است.

,

*آغاز طرح نورزی از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97

, *آغاز طرح نورزی از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97,

وی گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی 3 دستگاه آمبولانس، یک خودروی نجات در دو پایگاه ثابت گردنه اسدآباد(یادمان شهید قدرتی) و موقت پاسارگارد(یادمان شهید عمادی) اماده ارائه خدمات رسانی به مسافرین خواهد بود.

,

اعتصام خاطرنشان کرد: در این طرح نیروهای امدادی با آماده‌باش کامل در حوادث احتمالی جاده حضور و آنان را تحت پوشش قرار می‌‍دهند و البته مصمم بر پشتیبانی از ارگان‌های خدماتی شهری هم هستند.

,

وی گفت: در طرح نوروزی امسال در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر هم نیروهای امدادگر در کانکس نوروزی مستقر و راهنمایی‌های لازم را به مسافرین خواهند داشت.

,

*امدادگران در زمان فعالیت پوشش بیمه ای حوادث می‌شوند

, *امدادگران در زمان فعالیت پوشش بیمه ای حوادث می‌شوند,

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد اذعان داشت: این حوزه نیز خدماتی مانند راهنمایی مسافرین، خدمات بشردوستانه و آموزش را در طول طرح نوروزی خواهند داشت.

,

وی وی تأکید کرد: ساعات کار و فعالیت در کانکس‌های نوروزی برای امدادگران از صبح تا شب است که در طرح امسال 3 نفر روز فعالیت خواهند داشت.

,

اعتصام خاطرنشان کرد: در طرح راهنمای مسافرین از امدادگران خانم هم استفاده می‌شود که این افراد از کانون‌های دانشجویی و آزاد خواهند بود.

,

*استفاده از امدادگران خانم در طرح راهنمای مسافرین نوروزی

, *استفاده از امدادگران خانم در طرح راهنمای مسافرین نوروزی ,

وی گفت: امسال با توجه به شرایط آب و هوایی طرح راهنمای مسافرین نوروزی و  حضور امدادگران در کانکس به جای چادر خواهد بود که البته این افراد در این ایام تحت پوشش بیمه حوادث قرار میگیرند.

,

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد یادآور شد: در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز برنامه فرشتگان رحمت اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه