اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه؛

برگزاری جلسات استاندار آذربایجان غربی با تشکل های دانشجویی گزینشی است

برگزاری جلسات استاندار آذربایجان غربی  با تشکل های دانشجویی گزینشی است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: جلساتی که در دوران استاندار پیشین با تشکلهای دانشجویی برگزار شد دیدیم که همیشه گزینشی بوده و از طیف های نزدیک به استانداری به این جلسات دعوت میشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا میلاد یوسف نژاد در گفت و گو با نسل برهان با اشاره به ارتباط نداشتن استانداران قبلی استان آذربایجان غربی با فعالین و تشکل های ارزشی دانشجویی گفت: در پاسخ به سوال اول شما بنده با یک سوال پاسخ میدهم در دوران مدیریت استاندار قبل وضعیت خانه جوان ارومیه چطور بود، آیا به غیر از این بود که آن مکان تبدیل به باشگاه سیاسی شده بود یا جلساتی که در دوران استاندار پیشین با تشکلهای دانشجویی برگزار شد دیدیم که همیشه گزینشی بوده و از طیف های نزدیک به استانداری به این جلسات دعوت میشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

یوسف نژاد با اشاره به برگزار شدن یا نشدن جلسه ای میان استاندار و نهادهای ارزشی دانشجویی تصریح کرد: یادمان است که در ۵ سال پیش می گفتند که جناب آقای سعادت با تدبیر و امید آمد اما این تدبیر و امید در فضای دانشگاه تزریق نشد، آیا امروز در بین دانشجویان دانشگاه های استان امید هست؟ یا می گفتند جناب آقای سعادت دوباره همراهمان شد اما ما جناب آقای سعادت را هیچ گاه در جمع دانشگاه های استان همراه ندیدیم.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه با اشاره به برگزاری جلسات بین مسئولین استان بخصوص استاندار محترم و ارتباط داشتن با تشکل های ارزشی در حل معضلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: مسلماً قشر دانشجو به عنوان قشر فرهیخته می تواند در حل بسیاری از مشکلات دانشگاهی موثر باشد، نه تنها باعث کمک به استان می شود بلکه باعث پرورش و رشد خود تشکل های دانشجویی و افزایش روحیه ی مطالبه گری، عدالت خواهی و تعامل با مسئولین میشود.

,

میلاد یوسف نژاد در پایان با اشاره به مطالبه گری از استاندار فعلی استان آذربایجان غربی گفت: ابتدا تشکر میکنم از ایشان که جلوی پیش روی تخلفات خانه جوان را گرفته اند و آنجا را از یک باشگاه سیاسی تبدیل به یک ورزشگاه ورزشی و فرهنگی نمودند.

,

وی در ادامه بیان کرد: اما در حوزه ارتباط با دانشگاه هنوز چیزی مشاهده نکرده ایم البته ما آقای استاندار را به دانشگاهمان دعوت کرده ایم اما هنوز ایشان پاسخ نداده ند، و ما از طرف مسئولین استانداری با بی احترامی نسبت به قشر دانشجو مواجه شدیم که امیدوارم مسئولین نسبت به سخن مقام معظم رهبری بی اهمیت نباشند و در جلسات دانشجویی شرکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه