اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی اذربایجان غربی:

معلمین بسیجی رسالت سنگین بر دوش خود دارند

معلمین بسیجی رسالت سنگین بر دوش خود دارند
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: مسئولیت سنگینی است که فرد با انتخاب شغل معلمی، بر دوشش نهاده می شود؛ معلم هدایت می کند اما گمراه نمی کند، و به همین دلیل است که این قشر در بیداری جامعه رسالت سنگینی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، رحیم عباس زاده مسئول بسیج دانشجویی اذربایجان غربی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره خط امام دانشگاه فرهنگیان گفت: منظور از خط امام، همان خط امامت شیعه است که در این حوزه، نگاه ما به مبانی نظام اسلامی و مفاهیم و برداشت هایی است که امام راحل از قرآن، سنت و مفاهیم مکتبی و شیعی در این مسیر بدست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی با اشاره به مسئولیت سنگین معلم های فرهیخته در کشور گفت: معلمین بسیجی مجموعه ای متشکل از افرادی فرهیخته، متخصص و متعهد هستند که از تجربه کافی در آموزش و پرورش برخوردارند طبیعی است که از این جمع فرهیخته و توانمند انتظارات زیادی وجود داشته باشد لذا ضرورت دارد تا «رسالت، نقش و کارکرد» معلمین بسیجی با دقت مورد توجه قرار بگیرد.

,

مسئول بسیج دانشجویی اذربایجان غربی تصریح کرد: مسئولیت سنگینی است که فرد با انتخاب شغل معلمی، بر دوشش نهاده می شود؛ معلم هدایت می کند اما گمراه نمی کند، و به همین دلیل است که این قشر در بیداری جامعه رسالت سنگینی دارد.

,

وی در پایان با اشاره به خواندن وصیت نامه سیاسی اما(ره) تاکید داشتند و به تمام دانشجویان شرکت کننده در این دوره چند روزه توصیه بازخوانی وصیت نامه امام را نمودند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه