اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد:

بارش برف و باران در جاده های زنجان/تردد به کندی انجام می شود

بارش برف و باران در جاده های زنجان/تردد به کندی انجام می شود
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بارش برف و باران در جاده های استان زنجان ادامه دارد، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ ، تجهیزات ایمنی و گرمایشی برای تردد در محورهای مواصلاتی استان الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه بارش پراکنده برف و باران در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد، بارش ها در محورهای کوهستانی استان به صورت برف است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بارش برف و باران سطح جاده های استان را لغزنده کرده است، عنوان کرد: مه مقطعی در گردنه های استان وجود دارد.

,

شیر محمدی با اشاره به اینکه رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه برای تردد در جاده های استان توصیه می شود، تصریح کرد:همراه داشتن زنجیر چرخ ، تجهیزات ایمنی و گرمایشی  برای تردد در جاده های استان الزامی است.

,

وی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو،سبقت و سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ بیشترین علت تصادفات جاده ای در 10 ماهه سالجاری بوده است، افزود: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع خسارت های جبران ناپذیر پیشگیری کنیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه