اخبار داغ

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

انقلاب اسلامی با وفاق و همدلی همه اقوام شکل گرفت

انقلاب اسلامی با وفاق و همدلی همه اقوام شکل گرفت
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: وجود شهدای اهل سنت نشانگر این است که پیروزی انقلاب اسلامی با وفاق و همدلی همه اقوام و مذاهب که هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به آنها دارند شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام علی خیرخواه در دومین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور با بیان این مطلب افزود: فلسفه برگزاری چنین مراسمات آشنایی نسل سوم و جهارم انقلاب با آرمان های شهدا و انقلاب است ، نسل هایی که آن دوران را تجربه نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، ,

وی تصریح کرد: امروز در جای جای منطقه و جهان ثمرۀ خود شهیدان را می بینیم و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و امنیت و آرامش داریم به برکت درسی است که مردم از شهدا گرفته اند.

,

وی وجود جبهه مقاومت در نقاط مختلف منطقه را نیز ادامه دادن راه شهدا عنوان کرد و گفتک تمام معادلات جهان بسته به نظر و تدبیر جمهوری اسلامی ایران دارد.

,

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم خانواده های شهدا را عصاره مردمی دانست که برای مقابله با استکبار جهانی ایستادگی کرده اند.

,

qaboosnameh 18

, qaboosnameh 18,

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: این خانواده ها چراغ و شمع محفل هستند که باید تکریم شوند.

,

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز گفت: جوانان در سراسر ایران در مقابل دژخیمان امپریالیسم و سوسیالیسم به پاخاستند و قرآن و سنت را جایگزین کردند.

,

qaboosnameh 12

, qaboosnameh 12,

آخوند عبدالکریم جاور خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم آیندگان از ما گله مند باشند که چیزی برای آنها به یادگار نگذاشته ایم لذا باید پاسدار خون شهدا باشیم و با انتقال این فرهنگ به نسل های آینده نگذاریم فراموش شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه