اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی پلدشت:

هیچ محدودیتی برای میوه ایام عید وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای میوه ایام عید وجود ندارد
مدیر جهاد کشاورزی پلدشت گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید، ۲۰ تن سیب و ۳۰ تن پرتقال مورد نیاز مردم شهرستان تأمین و از 20 اسفند توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به بازار میوه عید گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید، 20 تن سیب و 30 تن پرتقال مورد نیاز مردم شهرستان تأمین و عرضه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی,

وی اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای درخواست های بعدی و سهمیه وجود ندارد.

,

وی تصریح کرد: توزیع میوه شب عید از 20 اسفند ماه در 3 نقطه پلدشت ( میدان امام حسین(ع)، چهار راه مرکزی و جنب مسجد جامع) و در شهر نازک و روستاها نیز توسط فروشنده اتحادیه صورت می گیرد.

,

مدیر جهاد کشاورزی پلدشت در خصوص توزیع برنج، گوشت، مرغ و تخم مرغ افزود: توزیع برنج از 30 بهمن ماه در شهرستان آغاز شده است و سهمیه برنج شهرستان در مرحله اول 27 تن است.

,

به گفته وی برنج توزیعی در 3 نوع و به قیمت های 56000، 39000 و 26000 توزیع می شود.

,

اصغر زاده با اشاره به قیمت تخم مرغ در شهرستان گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده 12هزار و 600 تومان است.

,

وی تصریح کرد: قیمت ها توسط مسئولان و ادارات مربوطه بررسی شده و با هرگونه گران فروشی و تخلف برخورد می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی پلدشت با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر جهاد کشاورزی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر دستور بررسی و حل آنها در اسرع وقت را صادر کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه